Hmm..., eikös se ole toisteppäin. Kyllähän tuon 45 renkaan sivuilla on enemmän kumia mitä 40:ssä renkaassa
Ja itse asiaan, mulla on tällä hetkellä 215/45 9,5 vanteella ja hyvin istuu, en ainakaan itse laittaisi yhtään leveämpää
Tuossa jonkunlainen kuva, siis etuvanteella on se 215/45:
tästäkin topikista löytyy jo tietoa asiasta ei riitä kantavuus korkealla kumilla leveälle vanteelle levitettynä... 215/40 on laillinen 8,5" vanteelle, kun taas 215/45 korkeintaan 8" vanteelle.
joku 245-255-/40-17 on passeli ysille. German-look tyypit toki vetää kapeampaa kun ei ole rahaa leveämpiin ja kun ei ole voimaa sudittaa leveämmillä. Kaipa tuokin tauti menee jossain vaiheessa pois muodista.
joku 245-255-/40-17 on passeli ysille. German-look tyypit toki vetää kapeampaa kun ei ole rahaa leveämpiin ja kun ei ole voimaa sudittaa leveämmillä. Kaipa tuokin tauti menee jossain vaiheessa pois muodista.
Makunsa kullakin. Yleensä matalat ja kapeat renkaat sitäpaitti maksaa enempi kuin tusinakumit.. Lisäksi pyöräkoteloihin ei välttämättä mahdu leveät kumit.
mistä tuo villitys oikein tulee.. minun pääni ei ole koskaan ymmärtänyt noita ääripäitä. Jenkkimiehet sanoo että 295 leveä on just hyvä 8-tuumaisella vaikka renkaan kylki pullottaa aivan pallona ja auto velloo holtittomana. Eurotyypit venyttää taas sitä kylkeä äärimmilleen ja etuvetopellet asentaa leveämpiä renkaita taakse kuin eteen...
Miksi ei voi tehdä niinkuin renkaan valmistaja on suunnitellut = kulutuspinta about vanteen levyinen. Istuu vanteelle hyvin ja on hyvä ajaa joka ajotilanteessa. Performance never goes out of fashion...
mistä tuo villitys oikein tulee.. minun pääni ei ole koskaan ymmärtänyt noita ääripäitä. Jenkkimiehet sanoo että 295 leveä on just hyvä 8-tuumaisella vaikka renkaan kylki pullottaa aivan pallona ja auto velloo holtittomana. Eurotyypit venyttää taas sitä kylkeä äärimmilleen ja etuvetopellet asentaa leveämpiä renkaita taakse kuin eteen...
Miksi ei voi tehdä niinkuin renkaan valmistaja on suunnitellut = kulutuspinta about vanteen levyinen. Istuu vanteelle hyvin ja on hyvä ajaa joka ajotilanteessa. Performance never goes out of fashion...
mutta tämmöstä tää on :think
Saa leveät vanteet mahtumaan kun heittää kaposet kumit. Matalat kumit => ei taitu alle vaikka kuinka kanttailee.
Tässäkin 9,5" vanteella edessä 215/40 kumi ja takana 11" vanteella 245/35 kumi. Ei noin isoja vanteita saisi "oikeilla kumeilla" mahtumaan mitenkään muuten, ulkonäköä tuossa tavoitellaan, ei rataominaisuuksia (joita venytetyillä kumeilla on paljon enemmän kuin vellovilla ylisuurilla kumeilla).
vielä kun joku pystyisi selittämään että miksi jengin mielestä se ihan helvetisti pingottava vanteen reuna näyttää hyvältä... omaan silmään näyttää hyvältä se hemmetin leveä rengas joka näyttää takaa katsottuna nelikulmaiselta.
Omassa lintassa on 9.5 kiekolla 255/40-17 ja 275sta tekisi mieli asentaa kun vetää tuollakin kumilla vähän kylkee pyöreäksi
vielä kun joku pystyisi selittämään että miksi jengin mielestä se ihan helvetisti pingottava vanteen reuna näyttää hyvältä... omaan silmään näyttää hyvältä se hemmetin leveä rengas joka näyttää takaa katsottuna nelikulmaiselta.
Omassa lintassa on 9.5 kiekolla 255/40-17 ja 275sta tekisi mieli asentaa kun vetää tuollakin kumilla vähän kylkee pyöreäksi
No ne ei yksinkertaisesti mahdu esim E36 alle mitenkään jos vanteella on leveyttä! Ja kyllä se vaan hyvältä näyttää ainakin minun mielestä
miul on e30:ssä takavanteet 17x9 ja kumit on 215/40(edessä 17x8,kumina 205/40)voin laittaa kuvia myöhemmin. jos ens talvena riittää kiinnostusta niin pitää koittaa taakse 205/45 17.... ot:simon auto nähty virtasalmella,komia on prkl
haistattelin vitut paikallisen rengasliikkeen myyjälle ku ehdotteli mun 10" leveelle vanteelle 235 leveetä kumia ja kehu että näitä ne saksassa laittaa.. ei oikeen mikään voisi enää näyttää törkeemmältä.. nyt alla 265 ja hienolta näyttää 275 leveetä tekis mieli mut ei mahdu enää pyöriin ilman isoja töitä
haistattelin vitut paikallisen rengasliikkeen myyjälle ku ehdotteli mun 10" leveelle vanteelle 235 leveetä kumia ja kehu että näitä ne saksassa laittaa.. ei oikeen mikään voisi enää näyttää törkeemmältä.. nyt alla 265 ja hienolta näyttää 275 leveetä tekis mieli mut ei mahdu enää pyöriin ilman isoja töitä
Sanoppa muuta. Yllä postatussa e30 kuvassakin vanteet ovat aivan vitun törkeän levyset, rajansa tuolla german tuningillakin. Pakkoko sinne on tunkea vannetta joka ei mahdu oikean kokoisilla renkailla pyörimään?
275 10" vanteellakin joutuu pikkasen venymään kantista, puhumattakaan 265 leveyisestä. Se on sitten makuasia mikä on kenenkin mielestä hyvännäköinen. Minun mielestä yhdistelmä on niin kauan hyvännäköinen kunhan vanteen kantti ei tule liikaa esiin. Tuossa E30 kuvassa minusta on laitettu liian kapeat kumit liian leveälle vanteelle -> mauton.
Comment