ohjaustehostin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• peltone
    replied
    Originally posted by skuukeli View Post
    miten eroaa ajettavuudelta ohjaustehostinen ja ei ohjaustehostinta oleva e30?
    Kovilla jätkillä on hartiatehostin Ei vaan, itsellä oli tuollanen 316 E30 ilman tehostajaa ensimmäisenä autona.
    Siihen tottui kyllä kun ei ollut harrastanut ohjaustehostettuja vehkeitä sitä ennen. Käy koeajamassa muutama E30 Nim: "Toiset tykkää äiteistä, toiset tyttäristä ja toiset molemmista"

Leave a comment:

• tmth
    replied
    En ole kyllä aikoihin ajanut ilman tehostinta olevaa E30, mutta muistikuvat on että ohjaus tuntuu todella tahmealta ja hitaalta. Tehostetussa ainakin mulla nykyisessä on melko kevyt ja tarkan tuntuinen.

Leave a comment:

• skuukeli
    replied

Leave a comment:

• GOOFY
    replied
    mistä asti bemareissa on ollut ohjaustehostin? voiko päätellä esim. vuosimallin mukaan... oon kattellu e30 325:sta...
    se taitaapi olla lisävaruste että eipä oikein sen mukaan voi verrata mitään:think

Leave a comment:

• skuukeli
    started a topic ohjaustehostin

ohjaustehostin

mistä asti bemareissa on ollut ohjaustehostin? voiko päätellä esim. vuosimallin mukaan... oon kattellu e30 325:sta...
Working...