Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saksalainen GTS alustasarja??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Soininen
    BTCF Member
    • Nov 2006
    • 1296
    • Kajaani

    Saksalainen GTS alustasarja??

    Onko kenelläkään tietoa tekeekö tälläisellä GTS alusta sarjalla mitään?? e28 pitäs saada vähän jämäkämmäks ja hiukan matalemmaksi. Jos tällä satsilla ei tee mitään niin antasko joku vinkkiä mitä sinne alustaan kannattasi laittaa ja mistä saisi. Juttua kuullut et Bilsteinillä olisi e28 alusta sarjoja mutta en tiedä mistä niitä saa??

    Tuossa linkki siihen GTS satsiin http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=540202

    E28 "525i" M52 -84
    F11 520d xDrive -16
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17797
    • Jämsä

    #2
    Originally posted by Soininen View Post
    Onko kenelläkään tietoa tekeekö tälläisellä GTS alusta sarjalla mitään?? e28 pitäs saada vähän jämäkämmäks ja hiukan matalemmaksi. Jos tällä satsilla ei tee mitään niin antasko joku vinkkiä mitä sinne alustaan kannattasi laittaa ja mistä saisi. Juttua kuullut et Bilsteinillä olisi e28 alusta sarjoja mutta en tiedä mistä niitä saa??

    Tuossa linkki siihen GTS satsiin http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=540202

    iskarithan noissa on kybit. taitaa olla tuo ainut järkevän hintainen sarja e28:iin :think


    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • Soininen
      BTCF Member
      • Nov 2006
      • 1296
      • Kajaani

      #3
      Selvä homma. Pitääpä suunnitella tuon ostoa sitten

      Kiitos
      E28 "525i" M52 -84
      F11 520d xDrive -16

      Comment

      • x-men
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2007
        • 162
        • .....

        #4
        Herätellääs tämä topikki....

        Itselläni on e34 535:ssa GTS:n 40/30 alustasarja, ja haluaisin tiputtaa keulaa lisää. Iskarithan ovat siis jäykiksi säädetyt Kybit ja KAW jouset.
        Kestääkö nuo etuiskarit esim. 60 tai 80mm pudottavia jousia?
        Mistä löytyisi kyseiseen autoon noita 60 tai 80 madaltavia jousia eteen? Tuningstudiossa näyttäisi olevan tarjolla vain noita 30-40mm madaltavia.
        Meneekö ajettavuus jos vaihtaa keulille toisen merkin jouset?
        Last edited by x-men; 03-07-2009, 23:14.
        E34 535 -91

        ex.
        E28 520 -84

        Comment

        • zener
          Moderator
          • Oct 2004
          • 14509
          • Oulu

          #5
          Varmaksi en sano, mutta uskoisin että samat tuubit on edessä, kun 60 ja 80mm sarjojen kanssa. 60-80mm jousia löytyy mm. ebaystä ja www.fahrwerke24.de
          E65 730dA '04 klick
          F10 520dA '11 klick
          E34 520iA (2.8l) '91 klick

          Instagram


          "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

          Comment

          • ockelbo4500
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2007
            • 926
            • Sotkamo--Oulu

            #6
            Omaan tourinkiini ostin pari vuotta sitten GTS:n 40/10 sarjan ja ainakin niissä etuiskareissa on vakiopituinen varsi vielä. Sanoivat silloin myyjäliikkeessä että 60/80 keulasta pudottavissa paketeissa on lyhyemmät iskarit.

            Ajettavuudesta oma kokemus on sellainen, että mitä enemmän keula on alhalla suhteessa perään niin sitä huonompi auto on ajaa. Omakin auto muuttuu paljon paremmaksi kun takana paljon kuormaa, jotta perä painuu. Toki tämä varmaan pyöränkulmilla kompensoitavissa, jos itse tekee säätöjä.
            BMW E84 X1 18dXdrive -14

            Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
            Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
            Ex, E46 320 d Touring -01
            Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14509
              • Oulu

              #7
              Originally posted by ockelbo4500 View Post
              Omaan tourinkiini ostin pari vuotta sitten GTS:n 40/10 sarjan ja ainakin niissä etuiskareissa on vakiopituinen varsi vielä. Sanoivat silloin myyjäliikkeessä että 60/80 keulasta pudottavissa paketeissa on lyhyemmät iskarit.
              Hyvä että tuli varma tieto!

              Kuitenkin nuo GTS:n muokatut iskarit oli ihan ok, kun edelliseen 535:een moiset laitoin.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA (2.8l) '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • x-men
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2007
                • 162
                • .....

                #8
                Eli ei ilmeisesti ole ainakaan kovin suositeltavaa pistää tähän mun sarjaan enää matalampia jousia.. Olisihan se toisaalta kiva saada tuo keula vähän enemmän tonttiin, mutta ei kuitenkaan huvittaisi särkeä iskareita turhaan.
                Vai mitä ootte mieltä, meneekö hetkessä nuo iskarit paskaks jos vaihtaisi eteen vaikka noi 60 madaltavat?:think
                E34 535 -91

                ex.
                E28 520 -84

                Comment

                • zener
                  Moderator
                  • Oct 2004
                  • 14509
                  • Oulu

                  #9
                  Originally posted by x-men View Post
                  Vai mitä ootte mieltä, meneekö hetkessä nuo iskarit paskaks jos vaihtaisi eteen vaikka noi 60 madaltavat?:think
                  Ne on rikki ekan pikku montun jälkeen. 60mm jousilla vakiomittaset hakkaa pohjaan pienestäki montusta.
                  E65 730dA '04 klick
                  F10 520dA '11 klick
                  E34 520iA (2.8l) '91 klick

                  Instagram


                  "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                  Comment

                  • E284
                    Newbiemmer
                    • Feb 2009
                    • 10
                    • suomi

                    #10
                    onko kellää kokemusta nuista kaw:in sarjoista? ois vähä edullisemmat. nuo 65/40 vois olla soppelit. Onko kukaan tilannu tuolta: fahrwerkebilliger.de sivulta mitään, että tohtiiko tilata?

                    Comment

                    • visa e36
                      BTCF Member
                      • Jan 2005
                      • 753
                      • Järvenpää

                      #11
                      Voihan noista esim vartta lyhentää sen muutaman sentin. johonki koneistamoon vaan viet.
                      Nykyiset
                      -63 Pontiac Catalina convertible
                      -05 E53 X5 3.0d

                      Comment

                      • |foder|
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2006
                        • 7099
                        • Forssa

                        #12
                        Originally posted by E284 View Post
                        onko kellää kokemusta nuista kaw:in sarjoista? ois vähä edullisemmat. nuo 65/40 vois olla soppelit. Onko kukaan tilannu tuolta: fahrwerkebilliger.de sivulta mitään, että tohtiiko tilata?
                        Edellisessä kakskasissa oli juurikin K.A.W.:n -65/40 setti ja olin erittäin tyytyväinen. maavara taisi jäädä siihen 9cm kiepeille ja oli mukavan jämäkkä ajettava. Ei liian pintakova mutta kaarteissa kyllä pysyi renkaat tiessä.
                        jokaisella tietenkin oma makunsa mutta voisin kyllä suositella.
                        Nyt:
                        E82 135i -11

                        Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                        Comment

                        • ockelbo4500
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2007
                          • 926
                          • Sotkamo--Oulu

                          #13
                          Itsellä ollu tuossa E34:ssa kolme vuotta ja noin 65tkm nyt tuo gts( K.A.W / Kyb) paketti alla ja vaikuttais edelleen olevan ehjä myös iskarien osalta. Omaan ajoon pikkasen kova alle maantienopeuksien mutta muuten ollu kyllä tyytyväinen.


                          Nyt eksyin tuollaiselle sivustolle. http://www.gts-sport.fi/gts_finland.php

                          tuon mukaan nuo uudet gts ois suomispeksattuja paketteja. Onko kukaan testannu näitä uusia käytännössä? Pitäs olla pintapehmeämpiä.
                          BMW E84 X1 18dXdrive -14

                          Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
                          Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
                          Ex, E46 320 d Touring -01
                          Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎