Announcement

Collapse
No announcement yet.

Compaktin takaiskarit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SalminenS
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 105
    • Middle of Nothing, Jaala

    Compaktin takaiskarit

    Tuli iskari läpi takaa pari viikkoa sitte, hain merkkiliikkestä uudet yläpään kannattimet, maksoi 50/pari... Tänään ihmettelin ku montuissa vasen takakulma rämähtää, kurkistus koteloo, ni kas kummaa... Iskari tullu läpi taas mutta nyt ulkopuolelle!
    Iskari on banaanina (90 asteen mutka varressa) kumi tullu siitä metalliläyskästä läpi...
    Eli missäs vika, tai siis toi on kai tyyppivika, mutta että pari viikkoa vanhat kannattimet hajoo... Jouset on ton 318ti:n vakiot ilmeisesti, ja iskarit on monroen jotkut sensatracit, n. vuoden vanhat...
    Tarvii käydä merkkiliikkeesä vinkumassa jos mitää apua sais... Tai sitte uusia palikoita?!?! :?
  • Masam
    Bimmer Rookie
    • Jul 2003
    • 163
    • Rovaniemi

    #2
    Mulle kävi vähän samalla lailla. Iskarit oli takana muutaman viikon vanhat ja sitten pääsi iskarin yläpää irti ( mikä meteli ) ja ei kun uutta kumia ostamaan. Laitoin uuden kumin paikalleen ja parin päivän päästä sama homma joten menin KL:ään vähän jutteleen että mitä ihmettä ja samaa ne sielläkin ihmetteli mut antoi kuites uuden osan takuuseen ja sen jälkeen on pelannut moitteetta joten ilmeisesti oli osassa valmistusvirhe.
    Ex. BMW 320i E30 vm.-85
    Ex. BMW 328Ci E36 vm. -97
    BMW 320d E91 Touring vm. -06

    Comment

    • 325E
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1227
      • LAHTI

      #3
      Ei ole iskarin valmisrusvirhe vaan täysin asennusvirhe

      Tästä on kirjoitettu paljonkin, selvästi asennusvirhe. Pohjaanlyöntikumin alapuolelle tulee muovinen pölysuoja.Nämä em. pudotetaan iskarin piikkivarteen ja sitten tärkein asia, otetaan iso korilevy joka on kaareva ja se asennetaan siten ,että kaarevan osan reunat osoittavat alaspäin ja prikan keskellä on se 10mm reikä. Tämä em. 40mm prikka estää iskarin menemästä takayläpään kumilaakerin läpi konttiin, prikan alapää vastaa pohjaanlyönti osan yläosaan. Prikka on halkaisijaltaa n. 40mm joten sen on mahdoton mennä vulkanoinnista läpi. Vaikka tämä johon vastaan on vanha postaus, mutta silti tätä samaa virhettä tehdään tänäkin päivänä , joten ohje ja neuvo on myös tätä päivää.

      Originally posted by Masam View Post
      Mulle kävi vähän samalla lailla. Iskarit oli takana muutaman viikon vanhat ja sitten pääsi iskarin yläpää irti ( mikä meteli ) ja ei kun uutta kumia ostamaan. Laitoin uuden kumin paikalleen ja parin päivän päästä sama homma joten menin KL:ään vähän jutteleen että mitä ihmettä ja samaa ne sielläkin ihmetteli mut antoi kuites uuden osan takuuseen ja sen jälkeen on pelannut moitteetta joten ilmeisesti oli osassa valmistusvirhe.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎