Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lip-tec iskarit ? kestääkö ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemarist
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 50
    • Vantaa

    Lip-tec iskarit ? kestääkö ?

    Piti motonetista hakea Sachsin iskarit taakse, mutta ei löytynyt vaikka olin ne erikseen tilannut... LIP-tecin valmistamat iskarit löytyis. Onko noista kokemuksia, 33,90 e kappale, halpaa tuntuu olevan ? Kestääkö noi mitään, ja kun olis tosiaan tarkotus laittaa toi h&R:n 40/15 satsi noiden kanssa .
    Last edited by Bemarist; 10-10-2007, 17:47.
    E36 320i -97

    Ex E30 316i -90
  • Bemarist
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 50
    • Vantaa

    #2
    Eikö kukaan ole sortunut halppiksiin ?!
    E36 320i -97

    Ex E30 316i -90

    Comment

    • Martti
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 787
      • Suomi

      #3
      onon, ja joka kerta joutunut toteen saman, että jos haluaa hyvän ja halvan niin joutuu ostaan molemmat.

      Comment

      • Ha2
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1786
        • Oulu

        #4
        Nyt muistankin, että mulla oli E36 318is:ssä edellisen omistajan vaihtamana nuo takaiskarit. Puolitoista vuotta kesti H&R -40/15 sarjan kans ja sitten toisesta takaiskarista tuli pyöränpumppu (eli kun irrotin niin sitä pysty pumppaileen käsissä yhtä nopeaa kuin pyöränpumppua ilman vastusta). Nakkas öljyt pihalle ja rupes koliseen. Vaihoin tilalle Sachsin Super Touringit ja ne oli paljo jämäkämmät jos vertaa uutta LIP-tec:iä ja uutta Sachsia. Ovat kestäneet nyt pari vuotta ilman ongelmia. Jotenki nuo LIP-tec:it oli vähä rimpulan oloset.
        E61 525d LCI

        Comment

        • reddewil
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 3015
          • West Coast

          #5
          Originally posted by Ha2 View Post
          Nyt muistankin, että mulla oli E36 318is:ssä edellisen omistajan vaihtamana nuo takaiskarit. Puolitoista vuotta kesti H&R -40/15 sarjan kans ja sitten toisesta takaiskarista tuli pyöränpumppu (eli kun irrotin niin sitä pysty pumppaileen käsissä yhtä nopeaa kuin pyöränpumppua ilman vastusta). Nakkas öljyt pihalle ja rupes koliseen. Vaihoin tilalle Sachsin Super Touringit ja ne oli paljo jämäkämmät jos vertaa uutta LIP-tec:iä ja uutta Sachsia. Ovat kestäneet nyt pari vuotta ilman ongelmia. Jotenki nuo LIP-tec:it oli vähä rimpulan oloset.
          No mielestäni noissa super touringeissa ei riitä vaimennus madallusjousille. Itsellä edessä sellaset ja alusta asti ollu sellanen että ison heiton jälkeen "heijaa" kerran, kun taas takapää tössähtää kuten ralliautossa

          Aloittajalle; toisaan jos vain 15mm madaltuu takaa, niin ei paljoa vaikuta kestoon. Tietysti jos siellä takapenkillä on aina 4-6 ylipainosta pissistä, niin öljyt voi karata jopa lip-tekeistä =)
          Last edited by reddewil; 11-10-2007, 19:05.
          ...

          Comment

          • Bemarist
            Bimmer Rookie
            • Mar 2006
            • 50
            • Vantaa

            #6
            Juu ei tuu pissiksiä kyytiin mutta ajattelin silti hakea noi Sachs'n vermeet. Tuli sellainen olo . Toiseltakin foorumilta luin vähän negatiivisia juttuja noista liptecin halppiksista. Nyt pitäis Sachsia/Bogea kuulemma Motonetistä taasen löytyä, ja hintakaan ei oo kuin noin 10 egeä kalliimpi/vaimennin.
            E36 320i -97

            Ex E30 316i -90

            Comment

            • Juppe
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 4541
              • TURKU

              #7
              No mielestäni noissa super touringeissa ei riitä vaimennus madallusjousille
              Harvassa vakioiskarissa on riittävät tömäkkä paluuvaimennus madallusjousille. Siksi ne menevätkin rikki. Ehkä M-alustan iskarit saattaisivat kestää miedot madallusjouset, mutta omien kokemusten perusteella uskaltaisin väittää että kaikki "vakio" iskareilla toteutetut madallukset on aika perseestä. Myöskään kyb AGX tolpat eivät pelanneet enää -35mm madalluksen kanssa. Kannattaa satsata kokonaiseen alustasarjaan tai iskareiksi Konia tai bilsteinia (näissäkin kannattaa varmistaa että sopivat madallettuun alustaan).

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎