Onko tietoo missä voisin kromauttaa aluvanteet, mielellään täällä etelässä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuka tekee aluvanteiden kromausta?
Collapse
X
-
Täällä ainakin duunaillaan noita kromaus juttuja:http://www.customcoating.net/index.p...TTEET&id=00024
-
-
Eikös joku niklaamo toimi Turussa, tossa Metroauton lähellä :think
Onko kokemuksia???? Vanteita lähinnä ajattelin kromauttaa, mahdollisesti...Last edited by biglimited; 16-04-2008, 16:04.Deutchland uber alles!
Comment
-
-
Monessa paikkaa pinnoitusta tarjotaan, mutta se todellisuudessa teetetään alihankkijalla ja hinta on sen mukainen.
Tuossa on firma, joka tekee pinnoitukset sen itse ja toimii monen teollisuuden alan alihankkijana.
Kenen ajattelit tekevän pohjat, vai teetkö itse?-x-x-x-x-x-x-x-x-
MFG RiteCo
W211 and 944
ex E21, ex E30, ex E39
Comment
-
-
pinnoituksissa
Kyllä kun "oikeita=(elktrolyyttisiä)" kromauksia tai mitä tahansa metallisia pinnoiteita tehdään niin ne pohjat(naarmut,kolot yms.) vain korostuu pinnoituksissa jos ja kun niitä on. Ja sitten vittuillaan pinnoittajalle ettei tuu hyvää, näinhän se menee. Eli ne pohjat kannattaa ja pitääkin tehdä hyvin. Useilla pintakäsittelylaitoksilla kuitenkin on mahdollisuuksia jonkinlaisiin kiillotuksiinkin, mutta jos ne ei sovi suoraan laitteisolle, esimerkiksi nyt sitten vanteille niin harva varmasti sitä ottaa tehtäväksi. Jos kuitenkin jotkut ottaa kiillotuksenkin työn alle niin kannattaa käydä katsomassa pohjat ENNEN itse pinnoittamista, varmistaen ne jäljet joita siinä jo on koska, ne ei mihinkään katoa siinä pinnoituksessa ja varsinkin alumiinin kromauksessa. Ja yksi vihoviimeinen aine pinnoittajille on silikoni-pohjaiset aineet, eli niitä on syytä olla käyttämättä esivalmisteluissa.
Comment
-
-
Tuusulasta löytyy tämä firma. Ylihuomenna pitäisi hakea omat vanteet pois tuolta. Perus vannehopea vaihtui kromipulveriin. pohjatöineen hintaa kaikkiaan tuli 240€ 17"vanteille ja aikaa meni tasan viikko! hyvää ja nopeaa palvelua mielestäni Perjantaina sitten näkee että minkälainen kromipinta tuli...Last edited by x-men; 16-04-2008, 19:30.E34 535 -91
ex.
E28 520 -84
Comment
-
-
Originally posted by x-men View Posthttp://www.vtm.fi/vanteet/
Tuusulasta löytyy tämä firma. Ylihuomenna pitäisi hakea omat vanteet pois tuolta. Perus vannehopea vaihtui kromipulveriin. pohjatöineen hintaa kaikkiaan tuli 240€ 17"vanteille ja aikaa meni tasan viikko! hyvää ja nopeaa palvelua mielestäni Perjantaina sitten näkee että minkälainen kromipinta tuli..."Meidän isä tekee teidän äitien lapset "
Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
E21 M50B20
E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
E34 10/1990 520i
Honda Prelude EX vm.-83 1.8
Comment
-
-
Originally posted by RiteCo View PostMonessa paikkaa pinnoitusta tarjotaan, mutta se todellisuudessa teetetään alihankkijalla ja hinta on sen mukainen.
Tuossa on firma, joka tekee pinnoitukset sen itse ja toimii monen teollisuuden alan alihankkijana.
Kenen ajattelit tekevän pohjat, vai teetkö itse?"Meidän isä tekee teidän äitien lapset "
Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
E21 M50B20
E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
E34 10/1990 520i
Honda Prelude EX vm.-83 1.8
Comment
-
-
Ei ole lakkapintaa, ei kuulemma välttämättä tarvitse. Mietityttää vain saisko lakkapinnan kanssa vielä paremman kiillon, vaikka hyväthän nuo on jo nyttenkin.
Kuittia en hommasta saanut joten... tosin kyllä tuo maalaus meni ainakin ihan hinnaston mukaan 17,5e/vanne.E34 535 -91
ex.
E28 520 -84
Comment
-
Comment