Originally posted by Dani
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
powerflexin puslakauppaa
Collapse
X
-
Löytyy muutama 2-3t€ esimerkkejä jossa kaveri pyytää ennakkoon fyrkkaa mutta tavara jää ikävä kyllä toimittamatta. Sit löytyy huomattavasti suuremmistakin summista mut se siitä..arveluttaa vaan aina nää "jampat ulkomaalaiselta forumilta myy *jotain*".
Tarkoitus ei siis ollut kettuilla mitenkään.
Comment
-
-
Originally posted by m a k e View PostTilasin justiiinsa m5boardin kautta yheltä jampalta puslat tuohon omaan ritsaan ja se ei myyny mulle niitä sinisiä or whaeva powerflexejä, vaan pisti ostamaan mustat powerflexit. On kuulemma niin moneen e34:seen siniset joutunut vaihtamaan pois kun ne eivät kestä painavassa eekolmenepassa. Ja takakelkkaan suositteli ihan bmw:n omia orkkis puslia.
Niin joo.. samalta sälliltä on tulossa myös bilstein/eibach kombo.
Noi rojut kiinni ni pitäis pillurallikin saada ihan uuden ulottuvuuden. At least I hope and pray, koska toi läjä maksoi kuitenkin sen abt 1300ekii ja viel sillä kuuluisalla pärnäsellä femma päälle et ni on autos kiinni.
Näin nyt kun 5min selauksella sain hinnaksi koko läjälle:
Eibach ProKit 25-30/20-30mm = 203€
tai
Eibach Sportline 45-50/30mm = 176€
Bilstein B6, eteen 300,80€, taakse 240,24€
Powerflexin FullKit 240€
Yhteensä: 957€ / 984€ + toimituskulut
Toivottavasti saat kamat, eikä käy niinkuin Dani jo pelotteli, mutta hinnakkaaksi tuli silti, väittäisin..."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Itse olen myös kuullut etteivät nuo powerlexin lilat oo oikein kestäneet, varsinkaan ratakäyttöä. No semmoset mullakin on edessä ja toistaiseksi olen tyytyväinen. Vähän jäi harmittamaan, etten ostanut M3 etupuslia kun olisivat kuulemma menneet suoraan alkuperäisten paikalle ja taatusti olisivat paremmat kuin powerflexit. Mua vähän se rakenne jäi arveluttamaan kun sisempi pusla pyörii siinä ulomman sisällä. Kuinkahan kauan mahtaa kestää... Samoin sisempi pusla oli yllättävän löysästi kii tukivarressa. No aika näyttää.
Comment
-
Comment