alapallonivelen prässäys

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• tuningki
    replied
    Originally posted by Arjus View Post
    joo, elikkäs onnistuuko toi pallonivelen prässäys kotikonstein? kun mulla on toi pallonivel väljä, ja onpa tollanen uus pallonivelkin oottelemassa vaihtoa, niin mietin vaan että onko turhaa työtä alkaa sitä itte askartelemaan?
    yritin kyllä tota ettiäkin täältä, mutta kaikki vaan sanoo, että kannattaa vaihtaa saman tien koko alatukivarsi.

Ja autonahan on 325i e36 vuosimallia 1993.

ps. sori jos on epäselvää tekstiä, yrittäkää ymmärtää...

joo ei muutaku ruuvipenkkiin ja soppeleita holkkeja "hylsyjä" väliin ´ni kyllä lähtee
    ei kannata vaihtaa koko vartta! se sisäpallo niiin harvoin menee

Leave a comment:

• goldenm
    replied
    mutta kaikki vaan sanoo, että kannattaa vaihtaa saman tien koko alatukivarsi
    Siinäpä se tärkein jo tulikin

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by Arjus View Post
    joo, elikkäs onnistuuko toi pallonivelen prässäys kotikonstein? kun mulla on toi pallonivel väljä, ja onpa tollanen uus pallonivelkin oottelemassa vaihtoa, niin mietin vaan että onko turhaa työtä alkaa sitä itte askartelemaan?
    yritin kyllä tota ettiäkin täältä, mutta kaikki vaan sanoo, että kannattaa vaihtaa saman tien koko alatukivarsi.

Onnistuu kotitallissa (kotikonstein, hmm.. vähän eri asia) kun on puristin, vois onnistua myös isossa ruuvipenkissä koska nivel ei todellakaan ole tiukassa kiinni, ainakaan ulompi siis.

Leave a comment:

• Arjus
    started a topic alapallonivelen prässäys

alapallonivelen prässäys

Working...