yksi BBS sai pientä, mutta ikävän näköistä ihottumaa loppukesästä. Nyt olisi tarkoitus fiksata. Etsin foorumilta - jotain apuja ja vaihtoehtoja jo löytyi. En haluaisi koko vannetta tehdä, eli miten kannattaisi korjata vain ihottuma-kohdat? Kevyt hionta, pohjamaali sekä vannehopea (käykö se alumiiniin?)? Vieläkö päälle lakkaa? Kyseisissä vanteissa näyttäisi olevan alumiinin päällä vain pohjamaali ja itse maali. Itse vanteet ovat kestäneet käyttöä hyvin, eikä maali ole lohkeillut. Tietääkö joku, mitä maalia BBS käyttää näissä valetuissa alumiinivanteissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BBS RC: lievän kanttari-ihottuman korjaus
Collapse
X
-
BBS RC: lievän kanttari-ihottuman korjaus
Last edited by Antza; 09-03-2008, 13:25.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328CiTags: None
-
-
Originally posted by Antza View Postyksi BBS sai pientä, mutta ikävän näköistä ihottumaa loppukesästä. Nyt olisi tarkoitus fiksata. Etsin foorumilta - jotain apuja ja vaihtoehtoja jo löytyi. En haluaisi koko vannetta tehdä, eli miten kannattaisi korjata vain ihottuma-kohdat? Kevyt hionta, pohjamaali sekä vannehopea (käykö se alumiiniin?)? Vieläkö päälle lakkaa? Kyseisissä vanteissa näyttäisi olevan alumiinin päällä vain pohjamaali ja itse maali. Itse vanteet ovat kestäneet käyttöä hyvin, eikä maali ole lohkeillut. Tietääkö joku, mitä maalia BBS käyttää näissä valetuissa alumiinivanteissa?
oletko ostanu uutena noi vanteet? meinaan vaan, että näyttää ihan joltain jälkeenpäin vetäistyltä vannehopealta... mulla on BBC RC vanteissa vaan alkuperäinen kirkaslakka alumiinin päällä.
-
-
Kyllä RC:ssä on ihan hopeamassakerros lakan alla.
Pro Korjaus niin että lievä karhennus vaurioalueelta 180-kuivapaperilla, ohut kerros kittiä, varovainen hionta/tasoitus, hieman 2-K hiontaväriä, hionta, 2000-vesihionta 10cm vaurioalueen molemmin puolin, pienikiteisin hopeamassa häivyttäen ja päälle 50% ohennettua 2-K kirkaslakaa muutama rundi. Kuivuttuaan 2000-vesihionta+tahnalla kiilloitus.
Tosin usein riittää kun vetää ohuen kitin, hioo, spray hopeaa ja päälle 3-4
rundia spray lakkaa
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostKyllä RC:ssä on ihan hopeamassakerros lakan alla.
Pro Korjaus niin että lievä karhennus vaurioalueelta 180-kuivapaperilla, ohut kerros kittiä, varovainen hionta/tasoitus, hieman 2-K hiontaväriä, hionta, 2000-vesihionta 10cm vaurioalueen molemmin puolin, pienikiteisin hopeamassa häivyttäen ja päälle 50% ohennettua 2-K kirkaslakaa muutama rundi. Kuivuttuaan 2000-vesihionta+tahnalla kiilloitus.
Tosin usein riittää kun vetää ohuen kitin, hioo, spray hopeaa ja päälle 3-4
rundia spray lakkaa
Comment
-
-
Hemi: kiitos nopeasta ja kattavasta vastauksesta!
Näitä RC on tosiaankin tehty kahdenlaisella viimeistelyllä: kiillotettu + kirkaslakka sekä maalattu. Vanteet on ostettu uutena ja maalipinta, vaikkakin on ohut, on kestäneet todella hyvin käyttöä. Siksi tuossa kyselinkin ohjeita, että saa korjauskohdat kestämään yhtä hyvin.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
Comment