......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
.....
Collapse
X
-
Originally posted by nachi View Post"22.05.2008
Vannekunnostus on ruuhkautunut pahasti ja uusia töitä otetaan vastaan vasta elokuun alusta lähtien. Myös muut hitsaus ja metallityöt elokuun puolelle."
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostOikea etuvanne otti osumaa katukivetykseen, vaikka olen jo toista kesää suojellut vanteita, kuin kipeää wiua
Alle kävelyvauhdin meni, eli vanne on suora. Ainoastaan wittumaiset kosmeettiset vauriot
Miten kannattaisi korjata? Vai onko turvauduttava ammattilaiseen/mitä maksaa
tuskinpa nuo tuolla liikkessäkään tuon vertasta alkavat hitsaten täyttelemään, ainakin jos näin oikein ettei kovin paha kuitenkaan ole.
Comment
-
-
Originally posted by ali View Postmikäli työkalut pysyy kadessä varovasti hioen vaan pirralla tahi vast.
tuskinpa nuo tuolla liikkessäkään tuon vertasta alkavat hitsaten täyttelemään, ainakin jos näin oikein ettei kovin paha kuitenkaan ole.
Comment
-
-
Originally posted by BME316 View PostAika paljon saat hioa jos meinaat tuollaiset 1-2mm syvät jäljet saada olemaatomiin, ilman että reuna on pyöreä kuin maapallo.
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostUusi vanne parin naarmun takia? No haloo
Taidan tehdä korjauksen itse, kun ei ole varaa edes halpisvanteisiinno joo, itse viilaisin vaan reunasta pahimmat törsöt sileämmäksi ja lakkaa vähän meikkikynällä perään... tuskin enää monen metrin päästä erottaa sen jälkeen.
Last edited by bemu2000; 23-05-2008, 12:59.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postjotain kemiallista metallia pyyhkäiset siihen ja hioo tasaseks... vannehopeeta perään ja lakka päälleno joo, itse viilaisin vaan reunasta pahimmat törsöt sileämmäksi ja lakkaa vähän meikkikynällä perään... tuskin enää monen metrin päästä erottaa sen jälkeen.
Comment
-
-
...eihän nuo FK:n vanteet tosiaan mitään juurikaan maksa, että siinä kannattaa nyt painia mitä tekee. Itse on tullut kunnostettua monia vanteita ja hiljattain yhdet kanttikivetykseen ajetut ehostin:
-Pesu/rasvanpoisto
-Kaikkien vanteiden vanha lakkapinta 120-paperilla karheiksi
-Virheisiin ja kunnolla karhennettuihin/kaiveltuihin/siistittyihin kanttikosketuksiin hieman kittiä + hionta
-Rasvanpoisto
-Runsaasti 2k-hiontaväriä ja märkänä perään/tai 400-1000-hionnan jälkeen...
-...Base + runsaasti lakkaa-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment