Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton madallus&Takuun raukeaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b mutteri kasa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 1462
    • Area 03

    Auton madallus&Takuun raukeaminen

    Eli kyseistä asiaa tiedustelisin.

    Ajattelin laittaa autooni pelkät H&R madaltavat jouset,jotka käyvät vakio M-iskareiden kanssa.

    Onko kellään kokemuksia/fakta tietoa miten käy takuun kanssa alustan osalta jos kyseisen operaation tekee?Olen kuullut vain urbaani legendoja kuinka merkkiliikkeessä voidaan alkaa nipottamaan/nikottelemaan jos alustasta ilmenee ongelmaa ym.

    E90 post:ssa vain lukenut että E90 mallissa voi esiintyä jotain pientä väljyyttä etupäässä,jotka ovat takuun piirissä.
    BMW F11 530 dA VOLL
    Carbon-schwarz Metallic

    BMW E30 325i Sport
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

    #2
    MUTU; Jos ja kun alustasarja / jouset tarkoitettu kyseiseen malliin ja TÜV-laput jne löytyy niin ei pitäisi olla nipottamista. Kokemusta asiasta ei ole.
    ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • b mutteri kasa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 1462
      • Area 03

      #3
      Originally posted by Jonsku View Post
      MUTU; Jos ja kun alustasarja / jouset tarkoitettu kyseiseen malliin ja TÜV-laput jne löytyy niin ei pitäisi olla nipottamista. Kokemusta asiasta ei ole.
      Ok.TÜV-lappu löytyy jousista.

      Eli vastaus taisi olla siinä.
      BMW F11 530 dA VOLL
      Carbon-schwarz Metallic

      BMW E30 325i Sport

      Comment

      • Karva
        Bimmer Rookie
        • May 2008
        • 125

        #4
        Eipä sillä "lapulla" taida olla tuon asian kanssa tekemistä. Muutettu mikä muutettu, ja jos heillä semmoinen politiikka on niin ei sitä mitkään lappuset mihinkään muuta. He voivat ihan hyvin saivarrella että tuo voi aiheuttaa alustan komponenttien normaalista poikkeavaa kulumista. Eihän mitään sellaista ole koskaan testattukaan.

        Jenkkifoorumeilta olen lueskellut, niin siellä on evätty ZF:n laatikoista takuukorjauksia vedoten vaihdevälin lyhentäjän asennukseen. Vikana on siis ollut 5. vaihteen "aidan" pohjaan juuttuminen, johon tuolla lyhentäjällä ei ole mitään vaikutusta. Ihan varmasti täälläkin olisi sama laulu.
        Last edited by Karva; 04-06-2008, 18:52.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎