Oikeasti se pitää olla tuolle alustasarjalle oleva lappu mutta jotkut kuulema ovat saanneet ne leimasta toisen alustasarjan lapulla, tiedä sitten. Onko säädettävä alusta kyseessä?
ei oo säädettävä alusta.. tietäs ees sen et minka malline alusta on, en oo varma siintkää et paljo tota on madallettu. jos tietäs ton alustan mallin, nii saatta löytää hieman helpommin sen tuv todistuksen. näkeeköhä niist iskareist et mikä fk sarja siel o.?
ei oo säädettävä alusta.. tietäs ees sen et minka malline alusta on, en oo varma siintkää et paljo tota on madallettu. jos tietäs ton alustan mallin, nii saatta löytää hieman helpommin sen tuv todistuksen. näkeeköhä niist iskareist et mikä fk sarja siel o.?
Epäilen että näkisi mallin sieltä, mutta laita mailia fk:lle ja pyydät tuv laput kaikista fk sarjoista mitkä sopii autoosi niin joku niistä lapuista on se oikea.
Edit: Mikäli iskareissa on fk:n tarrat vielä jäljellä niin riittää että saat jonkun fk:n madallussarjan tuv paperin koska usein ne katsoo vain että lappu vastaa merkiltään iskareja mitkä on autossasi ja mittaavat sen jälkeen navasta kaareen korkeuden ja laittavat sen lukeman sitten uuteen otteeseen.
Epäilen että näkisi mallin sieltä, mutta laita mailia fk:lle ja pyydät tuv laput kaikista fk sarjoista mitkä sopii autoosi niin joku niistä lapuista on se oikea.
okei, pitääks se tuolt (fk-automotive.de) sivujen kautta kysyy.? jos pitee nii enhä mää ymmärrä mitää noist sivuist. :think ei luonnistu toi saksa oikee.
okei, pitääks se tuolt (fk-automotive.de) sivujen kautta kysyy.? jos pitee nii enhä mää ymmärrä mitää noist sivuist. :think ei luonnistu toi saksa oikee.
-94 e36 coupen muutoskatsastus hoitui vuosikatsastuksen yhteydessä ilman erillisiä papereita, katsastusmies totesi että madallettu on ja mittasi lokarinkaaren ja pyörännavan välin. Otteessa maininta "autoon on asennettu alustasarja" (t. madallussarja, en muista tark.) ja em. mittaustulos. Tässä kaikki millä tuo hoitui.
-94 e36 coupen muutoskatsastus hoitui vuosikatsastuksen yhteydessä ilman erillisiä papereita, katsastusmies totesi että madallettu on ja mittasi lokarinkaaren ja pyörännavan välin. Otteessa maininta "autoon on asennettu alustasarja" (t. madallussarja, en muista tark.) ja em. mittaustulos. Tässä kaikki millä tuo hoitui.
Aijaa, saattaa riippuu vähä katsastus miehest millasel päällä kaveri on.. eiköhä toi katsastus jotekii ny onnistu..
Auton, jonka on edellytetty olevan EY-tyyppihyväksytty tai sitä vastaava (1.1.1996 ja sen jälkeen tyyppihyväksytyt uudet henkilöautomallit ja 1.1.1998 ja sen jälkeen käyttöön otetut henkilöautot), korkeuden muuttaminen käyttämällä automalliin soveltuvia alustan madallussarjoja saadaan hyväksyä muutoskat-sastuksessa edellä mainitun liikenneministeriön päätöksen ehdoin. Madallus-sarjan soveltuvuus autoon voidaan osoittaa esim. auton valmistajan lausunnolla tai riippumattoman tutkimuslaitoksen (esim. TÜV) todistuksella. Alkuperäisosi-na myytävien madallusosien osalta riittää maahantuojan tai valtuutetun jäl-leenmyyjän ilmoitus osien sopivuudesta kyseiseen autoon.
Olisi tohon omaan pirssiin muutoskatsastus edessä ja tällänen kysymys että saako auto "maata" pohjaanlyönti kumien päällä? no ei se nyt kirjaimellisesti makaa että saa kumeja pyöritettyä sormella mutta pienessä puristuksessa tuntuvat olevan.
Ja miten nyt on kun nopeasti luin niin pitääkö siitä olla todiste mukana että kulmat on säädetty?
Olisi tohon omaan pirssiin muutoskatsastus edessä ja tällänen kysymys että saako auto "maata" pohjaanlyönti kumien päällä? no ei se nyt kirjaimellisesti makaa että saa kumeja pyöritettyä sormella mutta pienessä puristuksessa tuntuvat olevan.
Ja miten nyt on kun nopeasti luin niin pitääkö siitä olla todiste mukana että kulmat on säädetty?
Siitä en tiedä mutta ajomukavuuden kannalta varmaan kannattaisi sahata niistä vähän pois....
Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment