Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ohjaustehostin kysymys?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Garbe
    Newbiemmer
    • Sep 2008
    • 16
    • Espoo

Ohjaustehostin kysymys?

Aika tyhmä kysymys mut kysytään nyt kuitenki Eli mul alko toi ohjaustehostin huutaa helvetisti ku muutaman kerran tulin suht kovaa tiukkaan mutkaan. Katoin kyllä hihnan ja se näytti olevan ihan kunnos ja nyt ku anto auton vähän aikaa rauhottua ni se ääni hävis ja ratti keveni huomattavasti. Mä koitin kahtella sitä tehostimen neste säiliötä mutta en mun mielest nähny mitään läpinäkyvää purkkia missä sitä vois olla. Yks musta purkki on laturin vieres/takana ja se näyttää ihan öljysäiliöltä mut on vaa pienempi. Mietin tos et onko se se tehostajan neste säiliö vai sit joku muu? Pitäs nesteet kattoa mis kunnos ne on Auto on e36 325 coupe 1994.
  • m50 turbo
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 454

laturin läheisyydessä musta purkki. kannen kun avaa niin siinä on mittatikku
    http://www.teammadmax.com

Comment

• Garbe
      Newbiemmer
      • Sep 2008
      • 16
      • Espoo

kiitos tiedosta. sitä mä vähän epäilinki mut varmaks en voinu sanoa. Mites voisko siin olla kans sit se tehostimen hihna menos ku kiihdytyksessä pitää semmosta ihme vihellystä. Se ei kovin häiritsevästi vihellä mut selvästi sen kyl kuulee.

Comment

• Jaskaz
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2006
        • 205
        • Tampere

kannattaapi nesteet kyllä vaihtaa.jos yhtään haisee palaneelta. ainakin ittellä auttanu aina. tosin remminkin voi päivittää samalla
        Bmw e39 523i sedan vm97

ex e34 525ix touring
        ex mb 300ce sl
        ex e32 750ia luxury
        ex e34 525i
        ex mb 300sel
        ex e34 520 24v

Comment

• Garbe
          Newbiemmer
          • Sep 2008
          • 16
          • Espoo

joo nesteet lähtee vaihtoon samantien ja sit remmin vaihan siin samal ku teetän ison huollon toho vehkeesee.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎