Hei,
Koitin googletella tietoa, mutta ei löytynyt suoranaista vastausta.
Autona siis E63 LCI, 635d tekniikka. BC-racing BR alusta laitettiin alle, säädettiin sopivaan korkeuteen. Vakiosta korkeus tippui n. 60mm.
Nelipyöräsuuntauksessa sitten tulikin harmia, säätövarat ei riitä alkuunkaan. Paja on kyllä sellainen joka osaa säätää ja kokemusta bemareista, eli uskon mitä he sanovat. Auto jouduttiin nostamaan lähes vakiokorkuiseksi että säädöt riitti. Kyseessä ilmeisesti takapään camber mitä ei saatu riittävän "pystyyn", vaan jäi vinoon, onko se nyt plussa vai miinuscamberia
Säädettävät tukivarret eivät ole vaihtoehto, huonontavat ajettavuutta eivätkä ole tyyppihyväksytyt. E60, E90 LCI jne ei ole ikinä ollut ongelmaa madalluksen jälkeen. Onko esim E63 alatukivarsi vähän pidempi mitä E60 alatukivarsi? Näissä kuitenkin pitäisi suht sama alusta ja runko olla kuitenkin?
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
Koitin googletella tietoa, mutta ei löytynyt suoranaista vastausta.
Autona siis E63 LCI, 635d tekniikka. BC-racing BR alusta laitettiin alle, säädettiin sopivaan korkeuteen. Vakiosta korkeus tippui n. 60mm.
Nelipyöräsuuntauksessa sitten tulikin harmia, säätövarat ei riitä alkuunkaan. Paja on kyllä sellainen joka osaa säätää ja kokemusta bemareista, eli uskon mitä he sanovat. Auto jouduttiin nostamaan lähes vakiokorkuiseksi että säädöt riitti. Kyseessä ilmeisesti takapään camber mitä ei saatu riittävän "pystyyn", vaan jäi vinoon, onko se nyt plussa vai miinuscamberia
Säädettävät tukivarret eivät ole vaihtoehto, huonontavat ajettavuutta eivätkä ole tyyppihyväksytyt. E60, E90 LCI jne ei ole ikinä ollut ongelmaa madalluksen jälkeen. Onko esim E63 alatukivarsi vähän pidempi mitä E60 alatukivarsi? Näissä kuitenkin pitäisi suht sama alusta ja runko olla kuitenkin?
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
Comment