Eilisen ratapäioväsession jälkeen renkaita vaihdettaessa huomasin että toisen takaiskarin lisäsäiliö on ohuesti öljyn peitossa. Huoltaako noita iskareita joku esim. Suomessa, vai pitääkö olla "tehtaalle" yhteydessä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
KW iskarien huolto
Collapse
X
-
KW iskarien huolto
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006Tags: None
-
-
Tosi huonosti huoltaa kukaan suomessa noita, ja tehtaalle ku lähettää hinnat on ihan poskettomat(ainaki ClubSport mallissa, yli 500e per iskari).
Ei huoltanut Lebigem, Printsport tai mikään muukaan tunnettu iskaripaja suomessa...
Kysäse facebookista semmoselta ukolta ku Pekka Kaukonen, se huolti mun iskarit ja ei oo valittamista. Hintaki on 1/5 siitä mitä KW:n tehdas halus.
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Post
Originally posted by Antti_m3 View PostTosi huonosti huoltaa kukaan suomessa noita, ja tehtaalle ku lähettää hinnat on ihan poskettomat(ainaki ClubSport mallissa, yli 500e per iskari).
Ei huoltanut Lebigem, Printsport tai mikään muukaan tunnettu iskaripaja suomessa...
Kysäse facebookista semmoselta ukolta ku Pekka Kaukonen, se huolti mun iskarit ja ei oo valittamista. Hintaki on 1/5 siitä mitä KW:n tehdas halus.Last edited by Tommix; 09-09-2024, 14:05.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment