Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alustaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laine
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1504
    • Helsinki

    Alustaa

    Meneekös e30 316i -89 6-sylinteriselle tarkoitetulla täydellisellä alustasarjalla läpi leimasta? Eikös kori ole kuitenkin se aikalailla sama, kesyä jäykkyyseroa etupääs on tottakai jos alkaa vertaa etupään alustapuolta 6/4-syl. Poikkituen kanssa jos kiikuttais konttorille niin mitähän siellä sanottais?

    Mikäli tollanen homma ei sitten onnistu niin mistä homma jäis tossa kohtaa sitten kiikastaa? Eli siinä kohtaa tulis kyseeseen se varsinainen ero noilla alustasarjoilla..

    Ylipäätänsä olis jees tietää onks teil kokemuksia moisesta?
    Viittis maksaa uudest 4-sylinteriselle tarkoitetusta alusatasarjasta 200e enempää jos se tollasel toisellaki menis...kun tollasen toisen sarjan sais halvemmal..käytettynä tosin.
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    Re: Alustaa

    Originally posted by lainee
    Meneekös e30 316i -89 6-sylinteriselle tarkoitetulla täydellisellä alustasarjalla läpi leimasta? Eikös kori ole kuitenkin se aikalailla sama, kesyä jäykkyyseroa etupääs on tottakai jos alkaa vertaa etupään alustapuolta 6/4-syl. Poikkituen kanssa jos kiikuttais konttorille niin mitähän siellä sanottais?

    Mikäli tollanen homma ei sitten onnistu niin mistä homma jäis tossa kohtaa sitten kiikastaa? Eli siinä kohtaa tulis kyseeseen se varsinainen ero noilla alustasarjoilla..

    Ylipäätänsä olis jees tietää onks teil kokemuksia moisesta?
    Viittis maksaa uudest 4-sylinteriselle tarkoitetusta alusatasarjasta 200e enempää jos se tollasel toisellaki menis...kun tollasen toisen sarjan sais halvemmal..käytettynä tosin.
    Eikai siinä konttorin kanssa mitään ongelmaa ole mutta meneekö 50mm patruunat sun tolppiis?
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • cricke
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 1977
      • espoo

      #3
      esim. autovaruste.comista saa fk:n 60/40 tai 40/40 299euroon..
      mullon se ja ihan tyytyväinen oon ollut.hinta laatusuhde kohillaan. :lol:
      eiks toi 6 pyttynen kummiski paina jonki verran enemmä ku 4?
      E38 740ia -94
      E46 316 -00
      Volvo S60
      EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
      E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo

      Comment

      • laine
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1504
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by cricke
        esim. autovaruste.comista saa fk:n 60/40 tai 40/40 299euroon..
        mullon se ja ihan tyytyväinen oon ollut.hinta laatusuhde kohillaan. :lol:
        eiks toi 6 pyttynen kummiski paina jonki verran enemmä ku 4?
        Jep, 299e maksaakin uutena että sitä meinasinkin kun tollasen 6-sylinteriselle tarkoitetun sarjan sais käytettynä ~100e niin uus 4-syl maksais sen 200e enemmän. Onhan painoa enemmän 6-pyttyses ainaki etupääs..

        Comment

        • reddewil
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 3015
          • West Coast

          #5
          Originally posted by lainee
          Originally posted by cricke
          esim. autovaruste.comista saa fk:n 60/40 tai 40/40 299euroon..
          mullon se ja ihan tyytyväinen oon ollut.hinta laatusuhde kohillaan. :lol:
          eiks toi 6 pyttynen kummiski paina jonki verran enemmä ku 4?
          Jep, 299e maksaakin uutena että sitä meinasinkin kun tollasen 6-sylinteriselle tarkoitetun sarjan sais käytettynä ~100e niin uus 4-syl maksais sen 200e enemmän. Onhan painoa enemmän 6-pyttyses ainaki etupääs..
          Se keulii se sun autos niillä kutosen vietereillä...
          ...

          Comment

          • mika68
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2004
            • 1966
            • ......

            #6
            E30 6 pyttysen sarjassa takapään jouset/iskarit aivan samat, paitsi touringissa jäykemmät jouset.
            Etupään iskarit 6 pyttysessä 51mm ja 4 pyttysessä 45mm!
            Eli jos sulla on isot tolpat edessä, niin kuutosen sarja! Ja jos mahdollista, niin touringin setti vielä! On jäykempi!

            Comment

            • wj
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 3253
              • Järvenpää

              #7
              Tuoringin setissä on isommat takaiskarit. normaali koko tais olla 20mm mutta touringissa on 40mm
              - 2006 Mustang cabriolet
              - Sleekcraft Enforcer 28'

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎