Announcement

Collapse
No announcement yet.

TUV Hyväksyntä mad.jouset?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wenom
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 66
    • Kankaanpää

TUV Hyväksyntä mad.jouset?

Jaahas.. Menin katsastaan autoo e21 315 ja katsastus mies rupes kyseleen madalluksen papereita, mutta niiden mukana, ku ei tullut minkään valtakunnan lappuja .. Jouset on Suplex -40/-40mm. Joten kysymys on, että MILLOIN TUV hyväksyntä on vaadittu tai siis minä vuonna se on astunu voimaan? Sillä näyttäis, ettei Suplexilla oo TUV hyväksyntää
    vm.<---82 alas päin ollenkaan. Luulen katsastusmiehen hakevan juuri tuota todistusta (Olenko oikeassa?)

Mahtaakohan Arwidsonin luettelosta otettu kopio riittää todistaan, että jouset on tarkoitettu juuri tohon malliin?! Arwidsonin nettisivuiltakaan ei löytynyt juuta, eikä jaata tohon..

Hyviä neuvoja otetaan mielellään vastaan
    Siitä lähetään mihin muut jää...
  • petteriu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 1164
    • Pori

Faktaa:

Petteri
    BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

Comment

• Cetyl
      Bimmer Rookie
      • Jul 2003
      • 85

Siis jos jousilla on TUV hyväksyntä nii kyllhän sen lappusen luulis maahantuojalt saavan jos sinne vaikka soittas? Riippuu titenkin siitä että kuinka vanhat ne jouset on? eikai sellasta lappua kuitenkaan yli 20vuotta vanhaan settiin löydy :?

Comment

• energy
        BTCF Member
        • May 2003
        • 1696
        • Haukipudas, Oulu

Löytyisköhän mistään E12:lle madallussarjaa, kellään osunut silmään? Paljastui nimittäin tuo nykynen setti "maastoautosarjaksi" :oops:
        :: e32 750il :: 03/1988 :: diamantschwarz ::
        :: e36 "330i 6-gang" cabrio :: 09/1995 :: cosmosschwarz :: projekti
        :: e46 325xi touring :: 11/2003 :: titansilber :: projekti

Comment

• Wenom
          Bimmer Rookie
          • Mar 2004
          • 66
          • Kankaanpää

Kiitoksia Petteriu .. Tuota oon hakenu AKEn sivuilta, mutta en mistään löytäny ja muille myös kiitos vastauksista. Näillä eväillä on jo helpompi mennä uusix Konttuurille :wink: .
          Itse asiassa homma luultavimmin jäi kiinni siitä, että taka jousien alle ei vanhoissa iskareissa ollut kumia, mutta uudet sen vaatisivat ja sen vuoksi jouset liikkuivat hieman liikaa katsastusmiehen silmään (kumit tulee saksasta, ku suomesta ei kuulemma löydy 3-4vk toimitus aika.. pistää vähän kiireex, ku 1kk aikaa hoitaa homma)...

Comment

• T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

Originally posted by Wenom
            Kiitoksia Petteriu .. Tuota oon hakenu AKEn sivuilta, mutta en mistään löytäny ja muille myös kiitos vastauksista. Näillä eväillä on jo helpompi mennä uusix Konttuurille :wink: .
            Itse asiassa homma luultavimmin jäi kiinni siitä, että taka jousien alle ei vanhoissa iskareissa ollut kumia, mutta uudet sen vaatisivat ja sen vuoksi jouset liikkuivat hieman liikaa katsastusmiehen silmään (kumit tulee saksasta, ku suomesta ei kuulemma löydy 3-4vk toimitus aika.. pistää vähän kiireex, ku 1kk aikaa hoitaa homma)...
            Suomestako muka ei löydy E21:n takajousien alapäähän kumeja???
            Missäpäin Suomea tuommoista potaskaa sulle kerrottiin?
            Monetko semmoset kumit sä haluat, mulla on ja saat jos maksat lähetyskulut.
            .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• Wenom
              Bimmer Rookie
              • Mar 2004
              • 66
              • Kankaanpää

Niin ne väittivät KL-varaosista, ku paikallinen autotarvikeliike soitti sinne... Tiedä häntä sitten, oliko vaan sielä KL:ssä niin tympääntyny ihminen, että ei heti jaksanu ottaa selvää asiasta :roll: . Väittivät tosiaan, että Saksan maalta ois tilattava ja laittopa tilaukseen..

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎