Announcement

Collapse
No announcement yet.

replicavanteet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jim
    Newbiemmer
    • Feb 2008
    • 27

replicavanteet

Tekeekö näillä replicavanteilla mitään,eli kestävätkö ne normaalikäyttöä?Lähinnä olen kiinnostunut M6-replicoista.Onko tietoa kuka myy hyviä replicoita,hintahaitari on ainakin laaja 500-1000e riippuen kaupasta?
  • JTP
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2008
    • 506
    • Hpj

Vannetukku ainakin myy noita replica -vanteita. http://www.vannetukku.fi

Omassa pirssissä talvivanteina viime syksynä hankitut M5 -replicat, eikä ainakaan tähän mennessä ole mitään valittamisen aihetta ilmennyt...
    Last edited by JTP; 22-02-2009, 17:26.
    e90 330i lci -09
    Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
    Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04

Comment

• Simo77
      Bimmer Rookie
      • Apr 2009
      • 100
      • Askola

Replica vanteet

Moi,

Minkälaisia kokemuksia teillä on replica vanteista ylipäätään.
      Budjetin takia olen kääntymässä replicoiden puoleen, todennäkisesti M5 tai M6 replicat. M5 ei vaan saa vannetukusta 19"

Sopisko joku näistä? Ainakin 18" pääsis halvalla, ja jos kolhii tai muuten huono laatu niin raaskii ostaa uutta tilalle.

Olen kuullut sekä puolesta ja vastaa, mielipiteitä olisi kiva kuulla?

Budjetti kun on noin 1500, ja hienot pitäisi saada.

Jos 19" niin kuulemma eteen 8,5 235/35 ja taakse 9,5 265/30

Mimmoset ois 18" vanteihin sopivat vastaavat luvut?

Auto on e90 318 nuhapumppu. Mutta ulkonäkö korvatkoon edes vähän tehoa. Madallukset ja vanteet ois ajatuksissa. Maanantaina tulee tummennukset ikkunoihin.

Muita ideoita? Olen vielä melko noviisi näissä asioissa, eka bemarikin vasta alla. Mutta ei taatusti vika.

Kiitokset avusta.

Edit: Oiskohan näistä mihinkään, vaikka leveämpiä olin taakse haaveillut mutta noista leveimmät on myyty loppuun tulee vasta heinäkuussa lisää.
      Last edited by Simo77; 16-05-2009, 19:07.

Comment

• kovaluu1
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 299
        • seinäjoki

Mulla on ollut M5-replicat ja mitään huonoa sanottavaa ei ollut. Tasapainoon sai ja maksoi murto-osan siitä mitä bmw:n tiskiltä. Mun mielestä talvikäyttö tuo hinnan erot esiin. Alkuperäinen vanne(maalattu) kestää paremmin maantie suolan käytön..

Comment

• Simo77
          Bimmer Rookie
          • Apr 2009
          • 100
          • Askola

Originally posted by kovaluu1 View Post
          Mulla on ollut M5-replicat ja mitään huonoa sanottavaa ei ollut. Tasapainoon sai ja maksoi murto-osan siitä mitä bmw:n tiskiltä. Mun mielestä talvikäyttö tuo hinnan erot esiin. Alkuperäinen vanne(maalattu) kestää paremmin maantie suolan käytön..

ok, kiitos tiedosta, talvella mennään 16" orkkisvanteilla. Spacerit varmaan pitää hankkia madalluksen jälkeen.

Comment

• janne320d
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2008
            • 1342
            • jns

yhdet 17" m5 replikat ostaneena ei mulla ainakan löydy välittamista
            ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎