Jos jaksaa ja on ylimääräistä aikaa niin vois avata ton ahtimen ja putsata läpikotaisin teräsharjalla ne liikkuvat johdesiivekkeet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d 7/04 ahdon ohjausvika
Collapse
X
-
Originally posted by Thuppu View PostJos jaksaa ja on ylimääräistä aikaa niin vois avata ton ahtimen ja putsata läpikotaisin teräsharjalla ne liikkuvat johdesiivekkeet.530e G30 M-Sport -21
***********************
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Comment
-
-
On tullut purettua monta tuollaista GT2260V VNT:ta eikä se sisällä mitään rakettitiedettä. Osat ja välykset ovat aika krouveja kun niiden pitää kestää isoja lämpötilanvaihteluita. Oikeastaan ainoa ISO moka minkä siinä voi tehdä on että muokkaa siipien rajoitintapin paikkaa (ei tapahdu vahingossa) ja sitten siipi pääsisi osumaan pakosiipeen ollessaan täysin auki.
Autolla ajettu noin 190 tkm. Ei ole oma. Yritän auttaa kaveria.
Taitaa pirssissä olla kaksi eri vikaa, toinen on sähköpuolen sekoilu ja toinen tuo ahto-ongelma. Toivottavasti ahto-ongelmaan löytyy vastaus mutkaa purkamalla.
EDIT: Moni ahdinhuolto huoltaa Garrettin VNT:ta. Garrett myy siihen heille huoltosarjaakin. Siinä sitten saa jokainen ihmetellä miksi muutama turbohuolto mainostaa huollon olevan kiellettyä---
Comment
-
Comment