Announcement

Collapse
No announcement yet.

BBS rk 001 keskiö kuppi/soviterenkaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kovaluu1
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 299
    • seinäjoki

BBS rk 001 keskiö kuppi/soviterenkaat

Omistan tuollaiset vanteet (ostin käytetyt)ja huomasin nyt vasta että niissä on väärät keskiökupit, ne on nimittäin liimalla kiinni. Ei viittis millään liimailla niitä joka tasapainotuksen jälkeen vaan ostaa sinne ne mitkä siellä kuuluis olla.Mutta nyt en tiedä sitä numerosarjaa mikä on kupin takana et voisin tilata ne sinne kuuluvat.Jos jollakin on samanlaiset vanteet niin laittaa mulle se numerosarja(keskikupin takana), nois se on 09 24 476 joka täytyy olla väärä tai sitten ne vialliset koska jos liimaa ei olis kupin ja vanteen välis niin ei pysyis sekunttiakaan kiinni.
    Lisäten vielä että minkä hintaiset nuo soviterenkaat on noihin vai käykö muidenkin vanteiden sovitteet kuin BBS:n omat??
    Last edited by kovaluu1; 22-03-2009, 12:56.
  • arzi
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 453
    • Vantaa

Kuva oikeasta kupista voisi auttaa!

Comment

• kovaluu1
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 299
      • seinäjoki

Kuva auttais myös. Vanteen kuvia löysin mut en yhtään ainutta kuvaa keskiökupin takaa josta näkis kiinnikkeiden paikan.Tämä vannemalli on sellainen missä pultit on näkyvissä.

Comment

• jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16421
        • Asikkala

Originally posted by kovaluu1 View Post
        Omistan tuollaiset vanteet (ostin käytetyt)ja huomasin nyt vasta että niissä on väärät keskiökupit, ne on nimittäin liimalla kiinni. Ei viittis millään liimailla niitä joka tasapainotuksen jälkeen vaan ostaa sinne ne mitkä siellä kuuluis olla.Mutta nyt en tiedä sitä numerosarjaa mikä on kupin takana et voisin tilata ne sinne kuuluvat.Jos jollakin on samanlaiset vanteet niin laittaa mulle se numerosarja(keskikupin takana), nois se on 09 24 476 joka täytyy olla väärä tai sitten ne vialliset koska jos liimaa ei olis kupin ja vanteen välis niin ei pysyis sekunttiakaan kiinni.
        Minulla on samat vanteet oikeilla kupeilla (lätkillä, ei niitä kupeiksi voi sanoa...) käyn kohta katsomassa numeron.

Comment

• jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16421
          • Asikkala

Originally posted by kovaluu1 View Post
          Siinä:
          Attached Files

Comment

• kovaluu1
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 299
            • seinäjoki

Kiittää, numero sarja näkyy hyvin.Vääräthän ne mun omat on.

Comment

• Flart
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2006
              • 433
              • Pilkanmaa

mistä aattelit ostaa/tilata keskikupit? Itellä puuttuu yksi kuppi ja 3 muuta on heikolla hapella... Joten kaikille neljälle olis tarve.
              Nykyiset.
              Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).

Entiset.
              Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.

Comment

• kovaluu1
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2006
                • 299
                • seinäjoki

Kupit löytyy tuosta:http://www.locomail.com/niko/epdmotorsport/bbs%20parts/ ja firman sähköposti:[email protected]. tai puhelin:040-5105736 Niko. Itse tilasin tuolta ja keskilätkät tulivat erittäin nopeasti. Rengasliikkeessä pyysivät 240e/sarja ja häneltä 45e kaikki.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎