Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanteiden kehänpultit
Collapse
X
-
Öh, pultit ei kestä? Eikös noi pultit kestä sen 15nm, joka noiden maksimimomentti oo vaikka unissaan?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Näillä momenteilla ei tosiaan taida tulla entistä kuin vanteen alumiinista jos jostain. Pultit varmaan kestää monta vanteen elinikää. Lukitetta sitten reikään jos paljon availtu.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
No näin luulis, mutta miten ihmeessä tuo yks pultti sano naps? Minunki järjen mukaan alumiini antautuu ensin. Kierteet vanteessa kunnossa ja pultista tuli 2-osanen. Tuo alko sitten mietityttämään, että pitäskö nämä sittenki uusia.
Eikä ollu vielä edes se metrin putken pätkä vartena. Ja tietenki se viiminen pultti "tuo vielä ja vanne kasassa" ...ja eiku kehä taas irti. Momentti oli ranteesta säädetty 20Nm kohille, taidan sittenki hakea kunnon avaimen.e87
e36
Comment
-
-
Onkohan näissä BBS:n insinöörit sittenkin olleet niin järkeviä, että ovat murtopultit laittaneet alumiinikierteiden suojelemiseen. Lienee kovaa todellisuutta. Mutta itse asiaan, eli ottaisin tommosen pulttiasian tiimoilta yhteyttä EPDM-nimimerkin kaveriin.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Eli oletettavasti pultin koko on M7x24.
www.iclair.de ja sieltä klikkaat tarvittavan määrän pultteja koriin ja laitat tulemaan kohti suomea. Reilu viikko niissä menee että ovat kotona
Comment
-
Comment