e36 tolppaan osuu vanne reippaammassa kanttailussa. vanteen ja tolpan välissä noin 3-4 milliä tilaa paikallaan ollessa. onko normaalia että vanne antaa periks tuon verran. vanteethan on 18 tuumaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vanteet taipuu?
Collapse
X
-
Laakeri paskana .
Vanteet ei tee tollasta.
Vanne ei käänny suhteessa olka-akseliin muuten kuin jos pyöränlaakeri on välyksellinen.Last edited by petrolhead; 26-04-2009, 10:02.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kyllä siellä joku muu antaa periksi kuin vanne..BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
no enpä tiedä. kumi ei ainakaa ota kun se on kapeempi kuin vanne. joskus tuli takana pyöränkaaren sisää menevää peltiä väännettyä meisselillä vanteen avulla kun se on niin matala niin mielestäni kyllä se vannekkin siinä samassa vääntelyssä tykkäs periks antaa ihan vähän. vai antaako se sen jostain puslista? laakerit kyllä pitäs ehjiä olla
Comment
-
-
Originally posted by mäni View Postno enpä tiedä. kumi ei ainakaa ota kun se on kapeempi kuin vanne. joskus tuli takana pyöränkaaren sisää menevää peltiä väännettyä meisselillä vanteen avulla kun se on niin matala niin mielestäni kyllä se vannekkin siinä samassa vääntelyssä tykkäs periks antaa ihan vähän. vai antaako se sen jostain puslista? laakerit kyllä pitäs ehjiä olla2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
oliko kyse takapäästä? etupäässä homma ei ole muutakuin laakerivian tms. tilanteessa mahdollinen.. taas jos takapäässä on iskarin ja vanteen välissä tuo 3-4mm kun pyörä on ilmassa niin varmasti ottaa vanne tolppaan viimeistään silloin kun joustaa sisäänpäin.. tutki hiukan miten geometria toimii eli miten pyörän asento muuttuu joustaessa niin ymmärrät kyllä..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
siis takanahan se ei ottanut muualle kuin siihe pyörän kaareen kun tulee sen verran ulospäin vanteet. niin mä sit väänsin vanteen avulla sitä peltiä meisselillä auton ollessa renkaillaan. ja siinä se mielestäni kyllä antoi periksi vähän ku yritti tosissaan väännellä. et onko noi sit niin meltoa tekoa että tollasta tekeevät. ei siel edessä ehkä ole sitä kolmeakaan milliä siihe tolppaan. ihan hipoo kyllä että antaako se alumiini periksi sitten. replicathan noi vanteet ovat
Comment
-
-
No et sä kyllä meiselillä niitä vanteita saa muotoa muuttamaan, mieti ny vähä. About 1000X kovemmat voimat kohdistuu siihen vanteeseen ku sä kurvailet sillä autolla kovassa vauhdissa. Jos etutolppaan on välystä se pari milliä, niin melko varmaan laakerin välys antaa sen verran periksi että ottaa siihen tolppaan. Takana sit kumipuslat antaa periksi...
Comment
-
Comment