Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sopivaa vannetta ()

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HassisenKone
    Bimmer Rookie
    • Mar 2005
    • 145

    Sopivaa vannetta ()

    :think

    Tämä on hieman epäortodoksinen ongelma.

    Mulla on 2 kappaletta M6 vannetta 19tuumasena (replica). kumit päällä on 235/35/19. tälläisiä on myös 2 kappaletta kierona. <-- ongelma.

    Nyt meinasin kuitenkin kiskasta uuden kierroksen vanteita ja kumeja alle.

    Auto on E39 M-sport DAT silbergrau.

    En nyt oikein tiedä minkä kokoiset 19 tai 18 tuumaiset saisi auton näyttämään hyvältä ja kulkemaan samalla suoraan? (en löytänyt tästä hyvää threadiä)

    Kertokaapa viisaammat mikä olisi sopiva vannekoko ja rengastus, tahi jos löytyy keskustelua tai kuvia..

    Meinasin muuten mennä rengasliikkeeseen tänään tai huomenna.
    X5 M-sport 40e
    Kupla -74-
    530 dAT -03-
    911 carrera cabriolet -99-
    E93 335iA cab -07-
    ________________
    Ex: 530 dAT -03- <--530 dAT 99/00
  • _Pietu_
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 3660
    • Kuopio / Maaninka

    #2
    TUOLTAKO ei sitten löytynyt apuja:think
    BMW F25 xDrive 20d
    ex BMW e91 320dA
    ex BMW e36 325i
    - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
    Normaalisti peukalo keskellä kämmentä

    Comment

    • HassisenKone
      Bimmer Rookie
      • Mar 2005
      • 145

      #3
      Originally posted by _Pietu_ View Post
      TUOLTAKO ei sitten löytynyt apuja:think
      Löytyi sieltä Hemin vastaus. Muuten aika sekavaa tavaraa ja muuta löpinää...
      X5 M-sport 40e
      Kupla -74-
      530 dAT -03-
      911 carrera cabriolet -99-
      E93 335iA cab -07-
      ________________
      Ex: 530 dAT -03- <--530 dAT 99/00

      Comment

      • Harri G
        BTCF Member
        • Jul 2005
        • 9041
        • Iisalmi

        #4
        Riippuu aika paljon siitä mitä haluaa. Jos tahdot pitää vaikkapa M-madalluksen, kannattaa etsiä jotkut 18" missä ei ole selkeästi erillistä huuliosaa, vaikkapa sitten AC Schnitzerin valssit taikka M-parallelit taikka alkuperäiset M5-vanteet.

        Jos on reilummin madallusta, kannattaa lähteä katseleen 19" vanteita reilulla lipillä. Taakse pitää olla minimissään 9,5" leveä vanne. Fiksuja vanteita valmistavat mm. BBS, Breyton, Hartge, Work...

        Kohtuulliseen hintaan vois saada RH:n X-radia taikka jotain BBS LM-replicoita.

        Ja jos ei tätä topikkia sotkettaisi LM aito vs. replica keskustelulla

        Ja rengas-vannekombinaatioita lisää: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=24084
        E39 ja E91

        Comment

        • BayernE39
          Bimmer Rookie
          • Mar 2007
          • 71

          #5
          Mites jos kuitenkin lähdettäs korjaamaan ongelmaa hakeutumalla liikkeeseen, joka oikoo vanteita? Tai jos haluaa vaihtelua ostamalla uudet valssit niin oikomisen jälkeen noi vanteet sarjana on huomattavasti helpompi myydä.

          Eipä varmaan kukaan väitä, että M6 vanne olisi ruma e39:ssä

          Comment

          • tigu
            BTCF Member
            • May 2006
            • 947
            • Oulu

            #6
            Originally posted by BayernE39 View Post
            Eipä varmaan kukaan väitä, että M6 vanne olisi ruma e39:ssä
            Ei varmasti 19"sena rumimmasta päästä mutta on vaan aika yleinen vanne..ja mielestäni M6 on ns. halppisvanteiden maineessa
            -e21 m50-

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎