Vanteet on kooltaan 15x9 tuumaa. Renkaat on tällä hetkellä kokoa 215/45 R15. Mistä tälläset renkaat löytäis Suomesta? Oon käyny läpi noin kymmenen rengasvalmistajaa (Goodyear, Pirelli, Nokia...) ja keltään ei oo löytyny tätä kyseistä kokoo. Pitääkö lähtee saksanmaalta hakeen? :?:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä renkaat cabrioon?
Collapse
X
-
moro.mulla olis kax kappaletta 225/50-15 uutta kumia.
[email protected] tai 0505572724BMW 320IM-86.BMW325IM-87.BMW 318I TOURING-92.VW Vento-96 td.
Comment
-
-
Re: Mistä renkaat cabrioon?
Originally posted by john deerPitääkö lähtee saksanmaalta hakeen? :?:BMW F32 435d
Comment
-
-
Lähetin itse asiassa tässä mailia muutama päivä sitten ReifenDirektille ja vastaus oli seuraava:
Hinnat on siis ilmoitettu /yksi rengas. Jokaisesta renkaasta menee 18 euroa toimituskuluja Suomeen. Eli jos renkaat on satasen kappale niin niiden kotiovelle saaminen maksaa 4*100 e + 4*18 e = 472 euroa.E61 525d LCI
Comment
-
-
Miks ne renkaat pitää olla niin h..in pienet jo valmiiks pienen halkasijan omaaville vanteille? E30:iin 9x15" vanteelle on suositeltu kumikoko 225/50x15.
Jos profiili pitää saada neljäänkymppiin, senku ostaa 17" pyörät..?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
Comment