Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lci mallin ratti vanhempaan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juspetti
    Newbiemmer
    • Nov 2008
    • 6
    • Espoo

    Lci mallin ratti vanhempaan?

    Kertokaas tosiaan kaiffarit, voinko laittaa 11/04 rek. e61:seen 8/2005-> lci malliin tarkoitettua ohjauspyörää ja mitä ongelmia, sopiiko edes paikalleen, airbag-ongelmia?
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7518
    • Jyväshyvä

    #2
    Originally posted by juspetti View Post
    Kertokaas tosiaan kaiffarit, voinko laittaa 11/04 rek. e61:seen 8/2005-> lci malliin tarkoitettua ohjauspyörää ja mitä ongelmia, sopiiko edes paikalleen, airbag-ongelmia?
    Khrm... LCI malli tuli -08 vuosimalliin 4/2007

    Ei mene ainakaan suosiolla,
    9/2005 uusiutui pelkästään sähköt,
    ja raja kulkee tuossa 9/2005 ja uudemmat käy keskenään (myös LCI)
    ja vanhemmissa keskenään.
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • vekkuli
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 1321
      • Liminka

      #3
      LCI mallin ohjauspyörän voi laittaa vanhempiinkin kun vain ottaa vanhasta sähköt. Toki joutuu tekemään ratin "aivoboksille" hiukan tilaa, jos semmoinen on. Myöskin ratin taakse pitää laittaa yksi tappi ja pirrata hiukan yhtä aniketta. Ei ole ylitsepääsemättömän vaikeaa.
      E93 ///M3
      E60 530dA aka M5
      F11 525dA Xdrive
      Tesla model 3 LR MY22

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7518
        • Jyväshyvä

        #4
        Originally posted by vekkuli View Post
        LCI mallin ohjauspyörän voi laittaa vanhempiinkin kun vain ottaa vanhasta sähköt. Toki joutuu tekemään ratin "aivoboksille" hiukan tilaa, jos semmoinen on. Myöskin ratin taakse pitää laittaa yksi tappi ja pirrata hiukan yhtä aniketta. Ei ole ylitsepääsemättömän vaikeaa.
        Asiaa oheten, sinähän laitoit jälkikäteen ratinlämmityksen?
        Riittääkö lämmitetty ratti + kytkin, pitääkö ohjelmoida?
        Vai pitikö johtojakin vedellä?
        Tarviiko kytkimen mukana ostaa jotain muutakin jos on sähkösäätöinen ratti,
        vai saako kytkimen paikalleen nätisti? Vai käytitkö orkkiskytkintä?

        On tullut kateltua sportti/msporttiratti omaani kun siinä on tuo vakio
        ja sen kehä on turhan ohut kun sportteja on ollu ennen...
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        • vekkuli
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2005
          • 1321
          • Liminka

          #5
          Originally posted by MajorDrake View Post
          Asiaa oheten, sinähän laitoit jälkikäteen ratinlämmityksen?
          Riittääkö lämmitetty ratti + kytkin, pitääkö ohjelmoida?
          Vai pitikö johtojakin vedellä?
          Tarviiko kytkimen mukana ostaa jotain muutakin jos on sähkösäätöinen ratti,
          vai saako kytkimen paikalleen nätisti? Vai käytitkö orkkiskytkintä?

          On tullut kateltua sportti/msporttiratti omaani kun siinä on tuo vakio
          ja sen kehä on turhan ohut kun sportteja on ollu ennen...
          Ratti, kytkin, coil spring, ratin "aivoboksi" + ohjelmointi.

          Käytin OEM kytkintä, joka on juurikin siinä ratinsäätökytkimen vieressä.
          E93 ///M3
          E60 530dA aka M5
          F11 525dA Xdrive
          Tesla model 3 LR MY22

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎