Se on sit vaan semmonen juttu, et jos ajat mällin ja ne huomaa et sulla on liian kapea rengas vanteella, joudut itse maksamaan! Ei varmaan kannata sitä riskiä ottaa? Tai tuurillahan ne laivatkin seilaa
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Se on sit vaan semmonen juttu, et jos ajat mällin ja ne huomaa et sulla on liian kapea rengas vanteella, joudut itse maksamaan! Ei varmaan kannata sitä riskiä ottaa? Tai tuurillahan ne laivatkin seilaa
Vakuutusyhtiön pitää todistaa että onnettomuus aiheutui juuri tuosta renkaasta, joka on ilmeisesti aika vaikeaa. Sama pätee muihinkin "laittomuuksiin", esim. teholastun asennukseen. Todistusvelvollisuus ei ole siis sinulla. Näin olen asian ymmärtänyt. Korjatkaapas jos olen väärässä.
318iA Touring -02
ex 316 2.5l -87
ex 525tdsA Touring -95
Yhtiö voi hyvinkin tarjota alennettua korvausta autosta löytyneiden laittomuuksien vuoksi(-10&- -50%). Jos haluat osoittaa että ko.laittomuudella ei ole mitään tekemistä itse onnettomuuteen johtaneiden syiden kanssa, niin käräjien kautta on oikeuksiaan haettava. Toisaalta, häviäjä maksaa sitten myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut jotka voi hyvinkin osua juuri renkaanvirittelijälle. Erityisen helposti näin käy kaskollisissa autoissa ulosajotapauksissa.
on se kumma että on varaa ostaa leveitä vanteita muttei niille sitten sopivia renkaita :roll:
Olen täysin samaa mieltä.
Jos sinne auton alle ei sovi 9" vanteelle sopivat renkaat niin onko mitään järkeä ostaa niitä vanteita.
onhan se 9" hienompi ku joku 7" levee... järkevä ja tyylikäs ei aina oikeen kulje käsi kädessä. toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä, tytär on tyylikäs ja äiti se järkevämpi
onhan se 9" hienompi ku joku 7" levee... järkevä ja tyylikäs ei aina oikeen kulje käsi kädessä. toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä, tytär on tyylikäs ja äiti se järkevämpi
Näinhän se menee, mutta yleensä äiti on leveämpi ja vähemmän tyylikäs. Poislukien tietty Milffit
Itsellä 9" vanteella 225/45/16 rengas. Ja ainakin paljon uraherkemmät, kuin hetken alla olleet 7,5" 225 renkailla.
Comment