Nonii... Eli tuli tilattua tohon e30 bemariin ledpolttimot taakse, eli vilkut, parkit, jarruvalot. Nyt haluaisin viritellä siihen vilkkuvat jarruvalot, eli ootte varmaa nähny esim uusissa mersuissa on hätäjarrutuksessa vilkkuvat jarruvalot, mutta nämä mitä mulle tulee sais vilkkua ihan normaalistakin painalluksesta.
vaihtoehto 1= Jarruvalot+lisäjarruvalo vilkkuu tiuhaan tahtiin jarrutuksessa.
vaihtoehto 2= jarruvalot+parkit+lisäjarruvalo vilkkuvat vuorotellen tiheään tahtiin.
Löytyksöhä jostai elektroniikkakeskuksesta jotai valmiita rakennus sarjoja? Miten mun ny tarttis edetä tässä hommassa? Jos joku osais kertoa/tehdä kaavion, täältä saattais kyllä joku kaveri löytyä, joka osais ostaa ja kasata sopivat komponentit ohjeiden mukaan...
vaihtoehto 1= Jarruvalot+lisäjarruvalo vilkkuu tiuhaan tahtiin jarrutuksessa.
vaihtoehto 2= jarruvalot+parkit+lisäjarruvalo vilkkuvat vuorotellen tiheään tahtiin.
Löytyksöhä jostai elektroniikkakeskuksesta jotai valmiita rakennus sarjoja? Miten mun ny tarttis edetä tässä hommassa? Jos joku osais kertoa/tehdä kaavion, täältä saattais kyllä joku kaveri löytyä, joka osais ostaa ja kasata sopivat komponentit ohjeiden mukaan...
Comment