Announcement

Collapse
No announcement yet.

Korkeussäädettävän alustasarjan säätö?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ripu
    Newbiemmer
    • May 2010
    • 26
    • tampere

    Korkeussäädettävän alustasarjan säätö?

    Kun korkeussäädettävän alustasarjan kierteet on jumissa yleensä ja siihen yhdistettynä jousen tuoma paine, niin aika hankalaa on korkeutta säätää silloin. Eli kysynki semmoista että onko porukka löytäny tohon mitään helpottavaa ratkaisua? Normi jousenpuristimethan ei mahu tonne jousen ja tolpan välii mitenkää.
  • ///MJ
    BTCF Member
    • Jan 2004
    • 1869
    • Joensuu

    #2
    Originally posted by Ripu View Post
    Kun korkeussäädettävän alustasarjan kierteet on jumissa yleensä ja siihen yhdistettynä jousen tuoma paine, niin aika hankalaa on korkeutta säätää silloin. Eli kysynki semmoista että onko porukka löytäny tohon mitään helpottavaa ratkaisua? Normi jousenpuristimethan ei mahu tonne jousen ja tolpan välii mitenkää.
    Tolppa irti autosta ja CRC:tä tai vastaavaa öljyä/liuotinta joka irroittaa lian kierteistä. Paras olisi jos kierteet/tolpan saisi johonkin liukenemaan yön yli :think

    Ei kannata rikkoa kierteitä väkisin hakkaamalla...
    F36 428iA GC M-Sport
    Z3 2.8i Roadster Myytävänä

    M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

    M: E36 328i osia

    M: E39 business cd ja info display

    M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

    Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

    Comment

    • T.P.L
      Bimmer Rookie
      • Nov 2006
      • 36
      • Joensuu

      #3
      Ite pitäsin tolpan kiinni autossa, ni ei tarvi sitä ruuvipenkissä murjoa.
      Ruiskutat crc:tä RIITTÄVÄSTI, sopiva tylppä taltta alemman mutterin hahloon ja kunnon kolautus lekalla..

      ja sitten jos ne saa auki niin kannattaa voidella koko kierteet ja muttereiden väli esim. kotelosuojalla, tervalla, kuparitahnalla tms. niin saa ne taas keväällä auki

      Comment

      • Ripu
        Newbiemmer
        • May 2010
        • 26
        • tampere

        #4
        Tai lähinnä ajattelin että onko noille coilover sarjoille olemassa mitään jousenpuristimia?

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17797
          • Jämsä

          #5
          Originally posted by T.P.L View Post
          Ite pitäsin tolpan kiinni autossa, ni ei tarvi sitä ruuvipenkissä murjoa.
          Ruiskutat crc:tä RIITTÄVÄSTI, sopiva tylppä taltta alemman mutterin hahloon ja kunnon kolautus lekalla..

          ja sitten jos ne saa auki niin kannattaa voidella koko kierteet ja muttereiden väli esim. kotelosuojalla, tervalla, kuparitahnalla tms. niin saa ne taas keväällä auki

          ruuvipenkissä?!? miksi ihmeessä? mutteri vaan iskarin yläpäästä auki, niin johan alkaa onnistua
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎