Eilen kokeilimme tuommoisia vanteita autooni.
Eipä vaan käyny.Ainakaan heittämällä..
auto 530d -01 m-sport.
Oli keskireikä vanteessa liian pieni (72.5mm)??Tuossa mun autossa on 74mm.
Miten noi keskireikien koot menee bemareissa??
Mä luulin kun kyse sentään oli breytonin vanteista et ne olisi käynyt keskireijän puolesta jokaiseen bemarin henkilöautoon soviterenkaalla tai ilman.
Ongelman luultavammin pystyy ratkaisemaan sorvaamalla tai semmoisilla levityspaloilla(speiserit vissiin).
Laittakahan kommenttia asiasta..
Nyt on Eskillä ongelma ja tuota voisi kutsua jo todelliseksi ongelmaksi, koska on vitun hyvät vanteet. Mulle ne vanteet perkele...
ihan sama kenen valmistama se on, laiton joka tapauksessa, ainoastaan jos vanteet on koottavat että voit vaihtaa sitä kautta ET niin on laillinen.
Spaceri, joka tulee valmistajan toimesta vanteen mukana on laillinen.
Tämä on fakta.
Ei vaan niin kuin petteriu sanoi:
Spaceri pitää olla samanvalmistajan kuin vanne ja pitää olla näyttää tosite lappu että juuri nämä spacerit on tarkoitettu tähän autoon, niin sitten on lailliset...
ihan sama kenen valmistama se on, laiton joka tapauksessa, ainoastaan jos vanteet on koottavat että voit vaihtaa sitä kautta ET niin on laillinen.
Tämä on fakta.
Spaceri pitää olla samanvalmistajan kuin vanne ja pitää olla näyttää tosite lappu että juuri nämä spacerit on tarkoitettu tähän autoon, niin sitten on lailliset...
Juuri näin, ilmaisin asian vain hieman epäselvästi...
Tämä on fakta.
Juuri näin, ilmaisin asian vain hieman epäselvästi...
Jep.. Artecillahan on ainakin näitä "adapteri" vanteita, joissa ensin pultataan spaceri kiinni ja sitten vanne siihen..
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Eilen kokeilimme tuommoisia vanteita autooni.
Eipä vaan käyny.Ainakaan heittämällä..
auto 530d -01 m-sport.
Oli keskireikä vanteessa liian pieni (72.5mm)??Tuossa mun autossa on 74mm.
Miten noi keskireikien koot menee bemareissa??
Mä luulin kun kyse sentään oli breytonin vanteista et ne olisi käynyt keskireijän puolesta jokaiseen bemarin henkilöautoon soviterenkaalla tai ilman.
Ongelman luultavammin pystyy ratkaisemaan sorvaamalla tai semmoisilla levityspaloilla(speiserit vissiin).
Laittakahan kommenttia asiasta..
Nyt on Eskillä ongelma ja tuota voisi kutsua jo todelliseksi ongelmaksi, koska on vitun hyvät vanteet. Mulle ne vanteet perkele...
Kappas,hakunilan oma poikahan se avautuu
Osta vanteet pois vaan jos tarviit..kaikki on myynnissä.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment