Announcement

Collapse
No announcement yet.

koottavien vanteiden et-muutos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ethän vaan suunnittele tuollaista sorvausta ?
    no en todellakaan.. mutta mietin vain miten se muuttaa, kun jotkut tehnyt noita muutoksia..

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    eli ET13 vanteesta sipaisee 10mm keskiöstä pois, niin uusi lukema on ET23.. olipas tämä helppoa..
    Ethän vaan suunnittele tuollaista sorvausta ?

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Ravermeister View Post
    Sillonhan ET suurenee sillä 10 millillä
    eli ET13 vanteesta sipaisee 10mm keskiöstä pois, niin uusi lukema on ET23.. olipas tämä helppoa..

    Leave a comment:


  • Ravermeister
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    entäpä, jos sorvaa kehästä vaikka 10mm, niin kuinka paljon se suurentaa ET lukua?
    Sillonhan ET suurenee sillä 10 millillä

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    entäpä, jos sorvaa kehästä vaikka 10mm, niin kuinka paljon se suurentaa ET lukua?

    Leave a comment:


  • S2.
    replied


    Tähän kun laittaa leveydet ja et:n. Sen jälkeen miinustelee "new wheel":stä että " Inner Clearance:" on "The same".

    Leave a comment:


  • wsq´_
    replied
    Näin lasket uuden ET-luvun: Jos vakio ET on 50, ja vannetta levitetään ulospäin 75mm, niin uusi ET on 12,5

    Laskukaava: Vakio ET, miinus levityksestä puolet, on yhtäkuin uusi ET
    Laskukaava numeroin: 50 - (75/2=) 37,5 = 12,5

    Leave a comment:


  • Jukka81
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    eli tuuma(25,4mm) lisää kehää rokottaa ET:tä 12,7mm negatiivisemmaksi..
    meneekö näin yksin kertaisesti..
    Jep, näin se menee.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Anteeksi että varmistin asian ja kuormitin foorumin kapasiteettia, olis pitänyt syntyä itsekkin täydellisenä, niin ei tarttisi täällä kuin päteä...
    Tästähän ei minun viestissä ollut kysymys, tarkoitin että ei ole mitään korkeampaa matematiikkaa.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Menee, miksi ei menisi ?
    Anteeksi että varmistin asian ja kuormitin foorumin kapasiteettia, olis pitänyt syntyä itsekkin täydellisenä, niin ei tarttisi täällä kuin päteä...

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    eli tuuma(25,4mm) lisää kehää rokottaa ET:tä 12,7mm negatiivisemmaksi..
    meneekö näin yksin kertaisesti..
    Menee, miksi ei menisi ?

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    eli tuuma(25,4mm) lisää kehää rokottaa ET:tä 12,7mm negatiivisemmaksi..
    meneekö näin yksin kertaisesti..

    Leave a comment:


  • Jukka81
    replied
    Pelkkää ulkokehää leventämällä puolet lisätyistä milleistä/tuumista lähtee ET:stä pois.

    Eli esim. ET40 2" ulkokehä -> 4" ulkokehä ET15.

    Oliko tarpeeksi epäselvää.. ??

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    no ainakin jos on vakiona 8,5 leveessä ET13 2,5" ulkolippa, niin sen vaihtaessa 3,5" ulkolipaksi, niin uusi luku on ET0..

    täten esimerkin vanteista tulisi 3" lipalla ET22 ja 3,5" lipalla ET16..
    Last edited by BmwPunisher; 07-05-2011, 14:34.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    started a topic koottavien vanteiden et-muutos

    koottavien vanteiden et-muutos

    kun koottavissa vanteissa alkaa lippaa vaihtamaan, niin miten meni se laskukaava millä sai et:n tietoon, täällä se ennen oli hyvin esilllä, mutta enään en löydä..

    esim. 8" vanteessa 2"lippa ja et 35, niin paljon on et kun laittaa 3" tai 3,5 lipan??

    kiitoksia kaavan laittaneelle..
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎