Announcement

Collapse
No announcement yet.

Minkäkokoiset renkaat 20" vanteille

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko.K
    BTCF Member
    • Jul 2006
    • 1193
    • Helsinki

    #16
    Meinaat siis profiilia? Eipä noin pienellä erolla ole minkäänlaista merkitystä, eikä ole ennenkään ollut
    F11 535d -11 367hv/728nm
    E39 M5 -99 Alpine White II
    E65 730da -02
    E60 530da -03
    E39 530da -03 240hv/600nm
    E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
    E38 740iaL -95
    E39 530d -99 245hv/528nm

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8262
      • Järvikylä (Nakkila)

      #17
      Originally posted by Marko.K View Post
      Meinaat siis profiilia? Eipä noin pienellä erolla ole minkäänlaista merkitystä, eikä ole ennenkään ollut
      vierintäkehää
      no en mä sen paremmin tiedä mutta aiheesta on kättäkin väännetty, ongelmilta on vältytty täällä kun on ollut aina mahdollisimman samankokoiset renkaat. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=129517
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • Marko.K
        BTCF Member
        • Jul 2006
        • 1193
        • Helsinki

        #18
        Eikös tuo just satu prosentin kieppeille tuo vieräntäkehän muutos kun uudelleen laskee
        F11 535d -11 367hv/728nm
        E39 M5 -99 Alpine White II
        E65 730da -02
        E60 530da -03
        E39 530da -03 240hv/600nm
        E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
        E38 740iaL -95
        E39 530d -99 245hv/528nm

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          #19
          Originally posted by Marko.K View Post
          Eikös tuo just satu prosentin kieppeille tuo vieräntäkehän muutos kun uudelleen laskee

          nää nyt kuuluis tuonne E60 vanne/rengas keskusteluun ja samat asiat on siellä puitu useita kertoja, eli tietoa kyllä löytyy kun vähän hakee.

          vakio ja M-Sport alustalle 235/35 ja 275/30, mutta jos enemmän madaltaa, niin sitten 245/30 ja 285/25
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • Dunky
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 4929
            • Kotka

            #20
            Originally posted by bemu2000 View Post
            nää nyt kuuluis tuonne E60 vanne/rengas keskusteluun ja samat asiat on siellä puitu useita kertoja, eli tietoa kyllä löytyy kun vähän hakee.

            vakio ja M-Sport alustalle 235/35 ja 275/30, mutta jos enemmän madaltaa, niin sitten 245/30 ja 285/25
            Eikös tässä topicissa ole kuitenkin E39 eikä E60 auto?:think
            Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

            Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

            Comment

            • Dunky
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 4929
              • Kotka

              #21
              EDIT: tupla
              Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

              Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

              Comment

              • Marko.K
                BTCF Member
                • Jul 2006
                • 1193
                • Helsinki

                #22
                Juu E39 on
                F11 535d -11 367hv/728nm
                E39 M5 -99 Alpine White II
                E65 730da -02
                E60 530da -03
                E39 530da -03 240hv/600nm
                E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
                E38 740iaL -95
                E39 530d -99 245hv/528nm

                Comment

                • Aksa P
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2006
                  • 394
                  • Sawo

                  #23
                  Originally posted by Marko.K View Post
                  Oisko 275/30 taakse ja 245/35 eteen käypä valinta?
                  Mä laittaisin eteen 235/35 rengastuksen. Olis kehämitaltaan saman kokoinen takarenkaan kanssa ja muutenkin istuis 9" vanteelle samalla "venytyksellä" kuin takarengas 10,5" vantelle (molemmissa vanteen leveyden ja kumin leveyden erotus ~15mm).

                  Edit: Niin nää oli tosiaan 20" --> toihan on aika lailla ylikokoinen rengastus kehämitaltaan e39:iin! Automaattiongelmista en ala paasaamaan, niistä on paasattu muualla, mutta hankaloittaa kyllä huomattavasti tota mahtumista. Tarttis käyttää 25/30 profiileja --> 235/30 + 275/25

                  Varmaa on se, että raapimatta ei mene m-sport korkuisen tai matalamman e39:n alle --> mankeloi kaaret, niin hyvä tulee. Kokemusta on 10,5 levyisistä et22 tosin pienemmässä koossa
                  Last edited by Aksa P; 21-05-2011, 11:49.
                  "Meidän isä tekee teidän äitien lapset "

                  Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
                  E21 M50B20
                  E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
                  E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
                  E34 10/1990 520i
                  Honda Prelude EX vm.-83 1.8

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17799
                    • Jämsä

                    #24
                    Originally posted by Aksa P View Post
                    Mä laittaisin eteen 235/35 rengastuksen. Olis kehämitaltaan saman kokoinen takarenkaan kanssa ja muutenkin istuis 9" vanteelle samalla "venytyksellä" kuin takarengas 10,5" vantelle (molemmissa vanteen leveyden ja kumin leveyden erotus ~15mm).

                    Edit: Niin nää oli tosiaan 20" --> toihan on aika lailla ylikokoinen rengastus kehämitaltaan e39:iin! Automaattiongelmista en ala paasaamaan, niistä on paasattu muualla, mutta hankaloittaa kyllä huomattavasti tota mahtumista. Tarttis käyttää 25/30 profiileja --> 235/30 + 275/25

                    Varmaa on se, että raapimatta ei mene m-sport korkuisen tai matalamman e39:n alle --> mankeloi kaaret, niin hyvä tulee. Kokemusta on 10,5 levyisistä et22 tosin pienemmässä koossa



                    joo näin on. olin kans ihan E60:ssä... madallettuun E39:iin tosiaan sopiva koko 235/30 ja 275/25.
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • Marko.K
                      BTCF Member
                      • Jul 2006
                      • 1193
                      • Helsinki

                      #25
                      Juu selvempi homma, eli rengaskoot on tainnu näille vanteille löytyä.

                      245/30 eteen ja 285/25 taakse tai 235/30 eteen ja 275/25 taakse. Taitaa vaan olla aika tosi ohut tuo profiili noissa jälkimmäisissä Kun 285/25:sessakin profiili on sentin alle tikkuaskin pituuden verran
                      Last edited by Marko.K; 22-05-2011, 02:10.
                      F11 535d -11 367hv/728nm
                      E39 M5 -99 Alpine White II
                      E65 730da -02
                      E60 530da -03
                      E39 530da -03 240hv/600nm
                      E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
                      E38 740iaL -95
                      E39 530d -99 245hv/528nm

                      Comment

                      • jannmann
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 5856
                        • Joccis City

                        #26
                        Originally posted by Marko.K View Post
                        Taitaa vaan olla aika tosi ohut tuo profiili noissa jälkimmäisissä Kun 285/25:sessakin profiili on sentin alle tikkuaskin pituuden verran
                        Eroa on 2,5mm.
                        68,75 vs. 71,25
                        Aprilia RSV4

                        Comment

                        • Marko.K
                          BTCF Member
                          • Jul 2006
                          • 1193
                          • Helsinki

                          #27
                          Sitä tultiin nyt siihen tulokseen että 285/25 ja 245/30 on ainut optimi yhdistelmä näille vanteille, ei muuta kuin renkaita metsästämään
                          F11 535d -11 367hv/728nm
                          E39 M5 -99 Alpine White II
                          E65 730da -02
                          E60 530da -03
                          E39 530da -03 240hv/600nm
                          E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
                          E38 740iaL -95
                          E39 530d -99 245hv/528nm

                          Comment

                          • 4ndy
                            BTCF Member
                            • Jun 2010
                            • 186
                            • Iisalmi

                            #28
                            Originally posted by Marko.K View Post
                            Sitä tultiin nyt siihen tulokseen että 285/25 ja 245/30 on ainut optimi yhdistelmä näille vanteille, ei muuta kuin renkaita metsästämään
                            Kyllä sinne etupäähän passaa 235/30 tuon 285/25sen kaveriksi, mutta samapa tuo melkein on kummanko laittaa.
                            Ilmeisesti teikäläinen viestitteli mulle näistä vanteista tuossa yks ilta?

                            Tässä muutama kuva niistä e39:n alla, jos et ole vielä nähnyt. Autossa oli m-sport I -alusta ja Harri&Rälläkkä jouset.


                            Itse en laittaisi toistakertaa 20" e39:n alle, mutta nämähän on ihan makuasioita

                            Comment

                            • Marko.K
                              BTCF Member
                              • Jul 2006
                              • 1193
                              • Helsinki

                              #29
                              Juu minähän se Juu en ollut noita kuvia nähnykkään, on nimittäin aika buoeno Pakkohan noi vanteet oli ostaa pois kuleksimasta vaik ei tarttiskaa Kun ostetaan vanteet ni ostetaan sitten kerralla tarpeeks isot eikä mitään vauvan vaunun pyöriä, ettei tarvi joka kevät sit katella tuumaa isompia
                              F11 535d -11 367hv/728nm
                              E39 M5 -99 Alpine White II
                              E65 730da -02
                              E60 530da -03
                              E39 530da -03 240hv/600nm
                              E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
                              E38 740iaL -95
                              E39 530d -99 245hv/528nm

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎