Elikkä enempää ei jaksa ostella noita tukilaakereita turhaa, äsken hajos kolmannen tai neljännen kerran tälle vuojelle. Osaisko joku sanoa mistä vois johtua, et mite syö noi paljo niitä? Ja ne hetket, kun on korkannut se tuki niin iha normaali kuoppa ollu tiel ja vauhtiki ollu iha normaali. Ja joka kerta oikealta puolen takaa menny. Ite takaiskareilkaa ei oo ajettu ku joku pari tuhatta km maksimissaan. Kerra hajos vanhal iskaril ja nyt muut ollu noil uusil iskareil.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Takaiskarin yläpään tuki
Collapse
X
-
BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Takaiskarin yläpää
Onko normaalia että se yläpää kontin puolella liikkuu ylös alas jos nitkuttaa perää omalla painolla ylös alas? :think Kolina kuulunut nyt talven aikana vänkärin puolelta takaa terävemmissä montuissa ihan mateluvauhdissakin ja itse asiassa taitaa kuulua myös kuskin puolelta takaa. Yläpäitä ei oo sinne vaihdettu kertaakaan mun toimesta. Molemmat iskarit n. vuosi sitten ja ne pitäisi olla ainakin kunnossa.BMW E46 318d 10/04
Comment
-
-
Originally posted by huppu View PostOnko normaalia että se yläpää kontin puolella liikkuu ylös alas jos nitkuttaa perää omalla painolla ylös alas? :think Kolina kuulunut nyt talven aikana vänkärin puolelta takaa terävemmissä montuissa ihan mateluvauhdissakin ja itse asiassa taitaa kuulua myös kuskin puolelta takaa. Yläpäitä ei oo sinne vaihdettu kertaakaan mun toimesta. Molemmat iskarit n. vuosi sitten ja ne pitäisi olla ainakin kunnossa."Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."
Comment
-
-
Originally posted by jopeh View PostKyllä niiden pitääkin liikkua sen verran mitä kumi joustaa. Jos koko kumi liikkuu rungossa, niin silloin ovat vaihtokunnossa. Miksi iskarit vaihdettu, mutta ei yläpäitä samaan aikaan?BMW E46 318d 10/04
Comment
-
-
Ongelmia myös e90 takaiskarien kanssa
Moi!
Viime talvena vaihdettiin omaan E90 malliin takaiskari yläpään laakereineen kun oli pakkasesta hajonnut. Taas tuntuu sellaselta kolinalta että lieneekö sama taas tapahtunut. Sinänsä outoa kun auto on vasta reilut 2 vuotta vanha ja kilsoja 35 tuhatta ja nekin ajettu pääteillä.
Comment
-
-
Originally posted by vesap View PostMoi!
Viime talvena vaihdettiin omaan E90 malliin takaiskari yläpään laakereineen kun oli pakkasesta hajonnut. Taas tuntuu sellaselta kolinalta että lieneekö sama taas tapahtunut. Sinänsä outoa kun auto on vasta reilut 2 vuotta vanha ja kilsoja 35 tuhatta ja nekin ajettu pääteillä.
Comment
-
Comment