Sachsit oli alkuperäisenä ainakin 328i coupe -97 M-techin alustassa. Tai ainakin oletus, että alkuperäiset, kun autolla ajettu vaihdettaessa alle 120tkm...
e30 käsitys on seuraava..oisko hiukka lyhyempi varsi. Muusta ei tietoa. VAlmistaja voi toki olla eri myös ja jäykkyydestä ei tietoa, mutta epäilisin olevan hiukka styrimpi verrattuna orggiksiin. Omassa on tällä hetkellä M iskarit ja weitec jouset jotka lyöty sakemannien toimesta kiinni ja ihan hyvin toimii. vois tuo tietty olla jäykempikin.
Joka tapauksessa ostaa sitten kuitenkin kunnon iskarit/alustan samalla tms. Ei taida tulla paljoa hintaeroa...
Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown! -Official BTCF-Sauna Team- -Official BTCF-Jusauksen allasteam- -Team BTCF Top Alcohol- -Team Pimp My Bride- TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm) R.I.P. 1K MOTORSPORTS R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30, 526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
M Sports suspension, eli varmaan se "m-tech" niin on Sachsit, sitten löytyy kans sellainen kuin Motorsport chassis jossa Bilsteinit.
"Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses There's no one else to take the consequences See when the day is gone free & the night creeps up on me I take my B.M.W that's where I wanna be..." D.A.D. True Believer
Comment