7x15 ja siihen menee 195:nen. Tosin 195/50/15 on auttamatta alikokoinen vaikka niitäkin näkee käytettävän. Varsinkin farkussa jää takaakselilla kantavuutta uupumaan ja nopeusmittari näyttää kivoja lukuja...
Tämä oli enemmänki yleistävä kysely...Harmi kun ei ole skanneria että sais laitettua tänne kuvan jossa tän tyyppinen lookki oli tehty upeasti. Please jos jollain on skanneri ja total bmw:n numero jossa on se e30 extra, niin laittakaa kuva siitä Parkside autos-jutun bemarista.. Siinä oli tuollaiset vanteet ja sopiva etukeno. Pitäis vielä saada selville paljonko sitä on laskettu...
(että voisi vähän ottaa mallia)
Eikö noi alkuperäset 15" oo aina 7" leveät ja ET24. Mulla on tollasilla 195/60 renkaat ja ne o ihan hyvät jos ei oo varaa ottaa 205/55 kokoa mikä on kai kalliimpi.
Eikö noi alkuperäset 15" oo aina 7" leveät ja ET24. Mulla on tollasilla 195/60 renkaat ja ne o ihan hyvät jos ei oo varaa ottaa 205/55 kokoa mikä on kai kalliimpi.
On ollut isommallakin ET:llä, iX:n alut myös eroavat ET:nsä osalta noista.
Joo mulla kin on nyt alla 195/55/15 juuri tollasilla aluillaja leveempikin menis nätisti noille vanteille. Oliskohan jollain myydä niitä keskiön peitelevyjä mulle...
Comment