eli minulla säädettiin 745:een kulmat/arvot 500-sarjan ohjeilla, kun ei ollut 700-sarjan arvoja koneella!! Paljonko pielessä??
aurauskulmat...
Collapse
X
-
autosi vuosimalli? mitä 500-sarjalaista tuossa mittauksessa on käytetty?Originally posted by junkkri View Posteli minulla säädettiin 745:een kulmat/arvot 500-sarjan ohjeilla, kun ei ollut 700-sarjan arvoja koneella!! Paljonko pielessä??
-
niin
ajoin auton kivetyksen reunaan, jonka seurauksena oikean puoleiset vanteet/renkaat meni uusiksi, ja merkkiliike tuon korjauksen teki, ja pyynnöstäni, tietenkin, tarkistivat pyörien asetukset (kulmat???).Originally posted by Hemi View PostOnko kyse nyt tosiaan pelkistä aurauskulmista vai täydellisestä alustakulmasäädöstä?
Comment
-
Merkillistä touhua. :think Merkkiliike ja ei löydy oikeeta ajoneuvoa ja arvoja järjestelmästä, haiskahtaa...
Katon huomena onko noi lähelläkään toisiaan.
Comment
-
Nuke, tarkastus
kiinnostaa kovastikin!! Lievää vetelyä havaittavissa urissa!! Paineita kokeilin nostaa (2,7 ja taakse 2,9) mutta ei mielestäni auttanut ??Originally posted by Nuke View PostMerkillistä touhua. :think Merkkiliike ja ei löydy oikeeta ajoneuvoa ja arvoja järjestelmästä, haiskahtaa...
Katon huomena onko noi lähelläkään toisiaan.
Comment
-
Perusongelma EI ole alustakulmissa vaan Suomen olosuhteisiin täysin vääränmerkkisistä renkaista.Originally posted by junkkri View Postrenkaat ovat kokoa 255/45/18 Pirellin renkaat ja Bemarin omat vanteet!!??
Ok, tällekkin renkaalle toki saadaan aikaiseksi ne optimikulmat ja uraherkkyys minimoitua, mutta tällä renkaalla sitä ei täysin saada pois millään keinolla.
Ainoa täydellinen korjausvaihtoehto on vaihtaa rengasmerkkiä, tai jos sen pitää olla Pirelli, niin koko sitten 16".
Comment
Comment