Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 m5 3.8 D2 coiloverit ottaa edessä vanteisiin kiinni??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Erkk@
    Newbiemmer
    • Nov 2010
    • 10
    • Helsinki

    E34 m5 3.8 D2 coiloverit ottaa edessä vanteisiin kiinni??

    Onko muilla kokemuksia kyseisistä tolpista? Asennus tehty ohjeiden mukaan ja alkuperäiset heittotähti vanteet eivät sovi paikoilleen??
  • väiski525
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2010
    • 2572
    • Vantaa

    #2
    Originally posted by Erkk@ View Post
    Onko muilla kokemuksia kyseisistä tolpista? Asennus tehty ohjeiden mukaan ja alkuperäiset heittotähti vanteet eivät sovi paikoilleen??
    ei kokemusta e34:sta mutta sama homma on ainakin e36:ssa lähes minkä tahansa coilien kanssa että on erikokoiset kuin orkkispumput joten speiceriä väliin ja kovaa ajoa
    - F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22

    - MB s205 220cdi -15
    - Volvo s80 2.5t -07
    - mb s211 280cdi -08
    - e46 320i -03
    - e36 323i M-Sport tori-coupe -97
    - e46 320d Individual "m-sport" -04
    - e39 525i -01

    Comment

    • Erkk@
      Newbiemmer
      • Nov 2010
      • 10
      • Helsinki

      #3
      Luin jollakin foorumilaisella että vanteet sopi paikoilleen ilman spacereita ja katsastus voi mennä vähän hankalaksi jos noita joutuu käyttämään. En tiedä mistä sitten johtuu noihiin e34 on ainakin kahta eri vakiotolppaa ja pyöränlaakereitakin on kolmea erillaista voiko ero johtus niistä?

      Comment

      • Micce///M
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2008
        • 3552
        • Hämeenlinna

        #4
        Myisitkö alkuperäiset iskarit? Onko ne ehjät?

        Ja luulisin että ongelma tosiaan on esimerkiksi heittotähden mallissa, kun taas joku muu vanne samalla ET:lla voi mennäkkin paikalleen.

        Heittotähtiäkin on ainakin 3 eri mallia, alkuperäinen 8" leveä, nurburgring 9" malli ja E31 malli pienemmällä ET:lla.

        Comment

        • Tonton
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 9101
          • Raisio

          #5
          Originally posted by Micce///M View Post
          Myisitkö alkuperäiset iskarit? Onko ne ehjät?

          Ja luulisin että ongelma tosiaan on esimerkiksi heittotähden mallissa, kun taas joku muu vanne samalla ET:lla voi mennäkkin paikalleen.

          Heittotähtiäkin on ainakin 3 eri mallia, alkuperäinen 8" leveä, nurburgring 9" malli ja E31 malli pienemmällä ET:lla.
          + valu ja tako mallit
          sigpic
          M-B Vito -22
          Transit Custom -18
          Yamaha vx ho cruiser -22
          Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
          [email protected]

          Comment

          • Erkk@
            Newbiemmer
            • Nov 2010
            • 10
            • Helsinki

            #6
            Etuvanteet 8", takavanteet 9" ja takomallit kyseessä.

            Comment

            • Erkk@
              Newbiemmer
              • Nov 2010
              • 10
              • Helsinki

              #7
              Alkuperäiset olivat rikki ja toimivat aihioina coilovereille.

              Comment

              • Erkk@
                Newbiemmer
                • Nov 2010
                • 10
                • Helsinki

                #8
                10mm spacereilla tilanne kunnossa
                Last edited by Erkk@; 20-07-2012, 14:43.

                Comment

                • kemppainen8
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2008
                  • 88
                  • Oulu

                  #9
                  Lainataampa vähän tätä topiccia kun on tuoreita D2 kohtalotovereita. Eli, onko millaset ne ensimmäiset käyttökokemukset ja kuinka matalalle autosi sait?

                  Itsellä tuli aika nopeasti vastaan keulan madaltaminen, "tavallisella" jousen esijännityksellä loppuu varat tolpasta.

                  Tosiaan autona e34 525i, D2 street ja etäisyys pyörännavasta kaareen E/T 290/290mm.

                  Comment

                  • 426Hemi
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2008
                    • 621
                    • Pälkäne

                    #10
                    Mulla kans sama ongelma, M5 ja K-Sport coilit. 8 tai 8,5 etuvanne et20 ja joutuu pitään keulaa/säätöä toistaseks niin korkeella että jousen alin kohta on renkaan kulutuspinnan tasolla. Muuten ottaa renkaaseen kiinni.

                    No, hakusessa 10-20mm spacerit joilla pitäs saada asia tosiaan korjattua. Ärsyttävää kun joutuu vaan tuollain kikkaileen.
                    ex: viitisenkymmentä bmw+muut

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎