Asun landella ja tiet on huonoja varsinkin näin talvella ja tekisi mieli enempi maa varaa allroad tyyliin.
Autona 2004 E61 korottaako vai ostaako toinen auto?
E39:siin saa ainakin poor road package/national version of eastern europe. Tutki realoemistä löytyykö e61:seen myös. Takana ilmajousitus niin sen (kai?) saa ohjelmoitua korkeammaksi.
2003 Ibizan säätöalusta mahdollistaa myös muutaman sentin noston, joten niin tehtiin. Lisäksi mahtui pyörimään +5% isommat kumet, joten niistä vielä 1,5cm lisää maavaraa
E39:siin saa ainakin poor road package/national version of eastern europe. Tutki realoemistä löytyykö e61:seen myös. Takana ilmajousitus niin sen (kai?) saa ohjelmoitua korkeammaksi.
Osta e60 ja nelikko, on semmoinen horokki et huh huh.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Asun landella ja tiet on huonoja varsinkin näin talvella ja tekisi mieli enempi maa varaa allroad tyyliin.
Autona 2004 E61 korottaako vai ostaako toinen auto?
Itse siirryin 500-sarjasta (tosin E39) X5:een eikä päätöstä ole tarvinnut katua. Kulutus tietty nousi isomman painon, nelivedon ja isomman ilmanvastuksen myötä, mutta nyt voi ajella aika huoletta muuallakin kuin auratuilla teillä ja liikennevaloista lähtee kuin kesällä. Isompi paino ja neliveto tuo lisäksi vakautta, sohjon tai lumipalteen yli suoritetut kaistanvaihdot menee kuin kiskoilla.
BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Ei ainakaan näytä varaosakatalogissa suoraan olevan E60/E61 tuota "huonon tien pakettia" eli poor road packagea.
Itse lähtisin siitä, että hommaisin E39 koppasen iskarin yläpäihin tulevat koroke palat. Muistaakseni E60/E61 ja E39 jako on sama, toki tuohon voipi yrittää vielä kysellä tarkennusta :think
Mutta tuolla spacerilla saa kätevästi ja turvalisesti sen 20mm korkeutta keulaan, ja ilmaperää pystyy kyllä huijaamaan kanssa hiukan ylemmäksi ja sitten vaan käy säädättämässä pyöränkulmat uudelleen.
Toki eipä tuollaisten korokerengas spacereiden teettäminenkään nyt kovinkaan paljoa maksa, kun kyse on vaina kahdesta samanlaisesta osasta ja saa sitten korkeutta sen verran kuin parhaaksi näkee.
Tuossa vielä kuva noista koroke renkaista osa numero 14:
Ei ainakaan näytä varaosakatalogissa suoraan olevan E60/E61 tuota "huonon tien pakettia" eli poor road packagea.
Itse lähtisin siitä, että hommaisin E39 koppasen iskarin yläpäihin tulevat koroke palat. Muistaakseni E60/E61 ja E39 jako on sama, toki tuohon voipi yrittää vielä kysellä tarkennusta :think
Mutta tuolla spacerilla saa kätevästi ja turvalisesti sen 20mm korkeutta keulaan, ja ilmaperää pystyy kyllä huijaamaan kanssa hiukan ylemmäksi ja sitten vaan käy säädättämässä pyöränkulmat uudelleen.
Toki eipä tuollaisten korokerengas spacereiden teettäminenkään nyt kovinkaan paljoa maksa, kun kyse on vaina kahdesta samanlaisesta osasta ja saa sitten korkeutta sen verran kuin parhaaksi näkee.
Tuossa vielä kuva noista koroke renkaista osa numero 14:
Löytyykö noita cpacereita e39 sedaniin taakse,orkkis jousille,20mm olisi ok?Esa
Haa! Nyt luulen tietäväni, mitä kivaa hankkimani uudenkarhee 300tkm ajettu "tomaatt'poimur" saa alustaksi.
Oihvoih lötköaudi, saat ehkäpä sittenkin seuraajan.
Comment