Potilas on vuoden -85 318i E30 (M10)
Onko kellään näkemystä, että pitäisikö tehdä jarruremppa vaiko vaihtaa kytkimen työ- tai pääsylinteri (tai molemmat)?
Oireet: Jarrunesteet katoaa pikkuhiljaa ja tämän huomaa siitä, että kytkin ei enää irrota (tällöin nesteet säiliön minimissä). Jarrut kyllä toimii ihan asiallisesti, tosin voisihan vika olla vaikka takajarrusylintereissä.
Kytkimen kun ilmaa, niin sitten on taas kaikki kunnossa (joskus pidemmänkin aikaa), mutta pikkuhiljaa noin kolmen viikon aikaan nesteet katoaa.
Auton alta ei mitään vuotoja näy tai sitten ne on niin pieniä ettei niitä huomaa.
Onkos näissä E30:ssä jotain tyypillistä kytkinongelmaa tms.
Kokemuksia, näkemyksiä, mistä remppaaminen aloitetaan?
mika
Onko kellään näkemystä, että pitäisikö tehdä jarruremppa vaiko vaihtaa kytkimen työ- tai pääsylinteri (tai molemmat)?
Oireet: Jarrunesteet katoaa pikkuhiljaa ja tämän huomaa siitä, että kytkin ei enää irrota (tällöin nesteet säiliön minimissä). Jarrut kyllä toimii ihan asiallisesti, tosin voisihan vika olla vaikka takajarrusylintereissä.
Kytkimen kun ilmaa, niin sitten on taas kaikki kunnossa (joskus pidemmänkin aikaa), mutta pikkuhiljaa noin kolmen viikon aikaan nesteet katoaa.
Auton alta ei mitään vuotoja näy tai sitten ne on niin pieniä ettei niitä huomaa.
Onkos näissä E30:ssä jotain tyypillistä kytkinongelmaa tms.
Kokemuksia, näkemyksiä, mistä remppaaminen aloitetaan?
mika
Comment