B6 ja B8 ovat samoja kovuudeltaan ja toiminnaltaan paitsi että B8 on lyhyemmällä männällä (yksi putkinen rakenne sisään rakennetulla pohjaus-kumilla) joten lyhyemmät jouset pysyvät esijännitettynä myös pyörän ollessa ilmassa.B4 on vuorostaan monessa autossa ensiasennus tolppina tehtaalta tullessaan.itellä kierros noita B8 ja voin sanoa että kovilla pakkasilla on aivan saatanan kovat,kesällä matalilla renkailla ei saa kukaan kiinni ei edes poliisi,liimautuu tiehen kyllä kuin purkka tukkaan (eikä ole maksettu mainos)
B6 ja B8 ovat samoja kovuudeltaan ja toiminnaltaan paitsi että B8 on lyhyemmällä männällä (yksi putkinen rakenne sisään rakennetulla pohjaus-kumilla) joten lyhyemmät jouset pysyvät esijännitettynä myös pyörän ollessa ilmassa.B4 on vuorostaan monessa autossa ensiasennus tolppina tehtaalta tullessaan.itellä kierros noita B8 ja voin sanoa että kovilla pakkasilla on aivan saatanan kovat,kesällä matalilla renkailla ei saa kukaan kiinni ei edes poliisi,liimautuu tiehen kyllä kuin purkka tukkaan (eikä ole maksettu mainos)
Heh.. minulla oli m5:ssä noi kasit ja Eibach -30 mm. Nyt käyttiksenä w211 eemeli ja samanlaiset jouset org iskareilla (classic). Sellainen pintapehmeä iskari hakusessa. Autohan ei ole race henkinen muutenkaan.
Ei kukaan sattuisi tietämään paikkaa josta Bilsteinin pölysuoja-haitarikumeja sais kohtuu nopealla aikataululla. Pariin rallifirmaan soitellut mut tarjoavat eioota, paikallisesta autotarvikeliikkeestä kehuttiin et menis tehdastilaukseksi 4-5vk eikä olleet muutenkaan kauhean innoissaan tilaamassa.
Ei kukaan sattuisi tietämään paikkaa josta Bilsteinin pölysuoja-haitarikumeja sais kohtuu nopealla aikataululla. Pariin rallifirmaan soitellut mut tarjoavat eioota, paikallisesta autotarvikeliikkeestä kehuttiin et menis tehdastilaukseksi 4-5vk eikä olleet muutenkaan kauhean innoissaan tilaamassa.
Lähinnä oli mielessä kuvan kaltaiset Bilsteinin orkkiskumit, mut pitää varmaan tyytyä johonki raidetangon kumeihin. Ebay valikoimaa on kans toki selattu.
Kiitti vinkeistä. Merta edemmäs kalaan harvemmin kannattaa näköjään lähteä. Paikallisesta Fixus-liikkeestä Daicon yleismalliset hammastangon suojakumit 3,5e/kpl. Saksii vaan sopivaksi niin istuu kuin nakutettu. Laaduntarkkailijakin näytti
Vaihdoin viime syksynä e36:sen etupäähän nuo bilsteinin b8:t vanhojen väsyneiden fk:n keltaisten iskareiden tilalle. No keulahan nousi sitten noiden iskareitten vaihdon seurauksena 5-6cm ja kaaren ja renkaan väliin jäi 5cm tyhjää. Jousina oli samat vanhat Eibach pro kit madallusjouset (30mm madallus)
Tänään vaihdoin noiden eibachin 30mm-jousien tilalle h&r:n 60mm-madallusjouset ja keula ei laskenut milliäkään. Kaaren ja renkaan välissä on edelleen samat 5cm tyhjää.
Onko nuo iskarit vaan niin perhanan jämäkät että ei tuota keulaa saa noilla matalemmaksi vai kannattaisiko vielä koittaa niitä madaltavia jousilautasia jos saisi edes sen pari cm niillä laskettua?
Kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa noiden iskareiden kanssa.
Comment