Moro,
Elikkä äkkiseltään en löytänyt mikä oli tämän vanteen "style xxx" merkintä mutta siis kyseiset vanteet pyörii omassa E39:sissä alla. Keskireikä siis sorvattu suuremmaksi. Alla kuva

Ostin vanteet pikkuvikaisina. Toisin sanoen, edellisellä omistajalla oli sisäkehälle lippiin tullut murtuma josta oli vuotanut ilmat pihalle. Käytin vanteet korjattavana (hitsauttamassa) täällä Kuopiossa. Hyvin toimi tämän jälkeen eikä uusia murtumia/väsymiä ole tullut vastaan.
Nyt sitten oli tarkotus pyöräyttää ennen kesää renkaat päikseen vanteilla että saisi sisälaidat ulkolaidoiksi. Takapyörät kävivät siis rengasliikkeellä ja siellä suoritettiin kyseinen toimenpide. Viime viikonloppuna aloinkin vaihtamaan kesärenkaita alle ja kas kummaa, mukava yllätys oli vastassa:
Painaumat kehällä noin klo 1. ja klo. 7
Painauma 2
Painauma & Halkeama
Onko siis mahdollista että kyseiset jäljet olisivat tulleet renkaita vaihdettaessa? En muista katsoneeni vanteen sisälaitoja viime talvirengas rumbassa. Mistäpä muusta nuo jäljet olisivat voineet tulla ja miten noinkin kallis vanne menee kappaleiksi noin herkkään? Ei tässä muuta, hitsattavaksihan se on vietävä mutta vituttaa näin opiskelija nämä yllättävät (turhat) menot..
Elikkä äkkiseltään en löytänyt mikä oli tämän vanteen "style xxx" merkintä mutta siis kyseiset vanteet pyörii omassa E39:sissä alla. Keskireikä siis sorvattu suuremmaksi. Alla kuva

Ostin vanteet pikkuvikaisina. Toisin sanoen, edellisellä omistajalla oli sisäkehälle lippiin tullut murtuma josta oli vuotanut ilmat pihalle. Käytin vanteet korjattavana (hitsauttamassa) täällä Kuopiossa. Hyvin toimi tämän jälkeen eikä uusia murtumia/väsymiä ole tullut vastaan.
Nyt sitten oli tarkotus pyöräyttää ennen kesää renkaat päikseen vanteilla että saisi sisälaidat ulkolaidoiksi. Takapyörät kävivät siis rengasliikkeellä ja siellä suoritettiin kyseinen toimenpide. Viime viikonloppuna aloinkin vaihtamaan kesärenkaita alle ja kas kummaa, mukava yllätys oli vastassa:
Painaumat kehällä noin klo 1. ja klo. 7
Painauma 2
Painauma & Halkeama
Onko siis mahdollista että kyseiset jäljet olisivat tulleet renkaita vaihdettaessa? En muista katsoneeni vanteen sisälaitoja viime talvirengas rumbassa. Mistäpä muusta nuo jäljet olisivat voineet tulla ja miten noinkin kallis vanne menee kappaleiksi noin herkkään? Ei tässä muuta, hitsattavaksihan se on vietävä mutta vituttaa näin opiskelija nämä yllättävät (turhat) menot..
Comment