Announcement

Collapse
No announcement yet.

x-brace, poikkituet yms, kokemukset?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Topi08
    Bimmer Enthusiast
    • May 2008
    • 4463
    • .

x-brace, poikkituet yms, kokemukset?

Eli, kun ei kauhesti moisista ole tietoa, niin kysymykseni onkin, löytyykö täältä joku ketä noista tietää?, onko käytännön kokemusta?, auton muuttuminen? :think.
    Onko vain omassa päässä vaikutus?, tietoa kiitos!

ja tietenkin saa poistaa jos ei tarpeellinen ole! .
    Last edited by Topi08; 19-05-2013, 23:22. Reason: piäni lisäys
  • blueorange
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2010
    • 404
    • suomi

Originally posted by Topi08 View Post
    Eli, kun ei kauhesti moisista ole tietoa, niin kysymykseni onkin, löytyykö täältä joku ketä noista tietää?, onko käytännön kokemusta?, auton muuttuminen? :think.
    Onko vain omassa päässä vaikutus?, tietoa kiitos!

ja tietenkin saa poistaa jos ei tarpeellinen ole! .
    Kuvassahan sulla näkyy e30 mut en tiiä mikä malli sulla on.mulla on e36 ralliauto ja laitoin jonkun kaverilta saadun laadukkaan näkösen säädettävän alupoikkituen eteen.Mulla on vahvistehitsattu iskaritornit mutta kolmekutosessa on kyllä melko tanakat ja pinta-alaltaan isot yläpäät niin luulen että siitä poikkituesta ainakin minun tapauksessa on pelkkää haittaa painon muodossa.

Jossain datsun 100aassa saattaa olla hyötyä kun on pahvista rakennettu

Comment

• Topi08
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 4463
      • .

Originally posted by blueorange View Post
      Kuvassahan sulla näkyy e30 mut en tiiä mikä malli sulla on.mulla on e36 ralliauto ja laitoin jonkun kaverilta saadun laadukkaan näkösen säädettävän alupoikkituen eteen.Mulla on vahvistehitsattu iskaritornit mutta kolmekutosessa on kyllä melko tanakat ja pinta-alaltaan isot yläpäät niin luulen että siitä poikkituesta ainakin minun tapauksessa on pelkkää haittaa painon muodossa.

Jossain datsun 100aassa saattaa olla hyötyä kun on pahvista rakennettu
      Hienoa että joku nyt tänne edes kommentoi .
      Omanihan on pienellä koneella, ajettavuutta kun haetaan :think.
      Moni on kyllä noita e36 yläpäitä hitsannut vahvemmaksi, ei ole tainnut tulla yhtään e30 vastaan mihin moinen oltaisiin tehty?.

Muuttuiko auto millaiseksi poikkituen ansiosta?.

Villejä huhuja kuullut tuosta e30 ja sen korin taipumisista rata-ajossa, joten kokemukset olisi tervetulleita, voi muitakin kiinnostaa kun itseäni

Comment

• blueorange
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2010
        • 404
        • suomi

Originally posted by Topi08 View Post
        Hienoa että joku nyt tänne edes kommentoi .
        Omanihan on pienellä koneella, ajettavuutta kun haetaan :think.
        Moni on kyllä noita e36 yläpäitä hitsannut vahvemmaksi, ei ole tainnut tulla yhtään e30 vastaan mihin moinen oltaisiin tehty?.

Muuttuiko auto millaiseksi poikkituen ansiosta?.

Villejä huhuja kuullut tuosta e30 ja sen korin taipumisista rata-ajossa, joten kokemukset olisi tervetulleita, voi muitakin kiinnostaa kun itseäni
        En huomannu ajettavuudessa minkäänlaista eroa.Mutta tosiaankin koko kori on vahvistehitsattu ja turvakaariputket tulee iskaritorneihin kiinni.

Kyllä se varmaan vakioautossa jämäköittää koria

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎