En vetäny huomenna haen uudet pultit niin täytyy vetästä liimat ja momenttiin
Helpottas jos laittasit kuvan niistä vanteista ja pulteista? Ootko varmasti kasannu ne oikein? En oo koskaan kuullu että keltään ois ajossa pultteja katkennu :think
Helpottas jos laittasit kuvan niistä vanteista ja pulteista? Ootko varmasti kasannu ne oikein? En oo koskaan kuullu että keltään ois ajossa pultteja katkennu :think
Vanteet on käyny maalauksessa 2012 talvella. Ilmeisesti sielä on kasattu eli viime kesä niillä ajettu ja on ilmeisesti kestänyt ja tänä kesänä ite kerinnyt sen 8 tkm ajamaan ennenku rupes lahoamaa. Auto tuli mulle vasta viime marraskuussa mutta kuitit vaan oli tallessa vielä tosta maalauksesta.. Voin vielä päivällä kuvat laittaa niistä
. Ja siinä vielä vanne ulkopuolelta.. En tiiä oonko niin kädetön että en saanu kaikkia kuvia toimimaan yhteen postaukseen mutta toivottavasti ei tullu mielipahaa kellekkään..
[ATTACH]112874[/ATTACH]. Ja siinä vielä vanne ulkopuolelta.. En tiiä oonko niin kädetön että en saanu kaikkia kuvia toimimaan yhteen postaukseen mutta toivottavasti ei tullu mielipahaa kellekkään..
Uppailet kuvat esim photobuckettiin ja sieltä suoraan linkkaat kuvat postaukseen
Siellä on tietenki ollu maalia keskiön ja kehien välissä, ehkä joku jopa valuma, roska yms. on ns. pehmeä vertaa alumiiniin, jossakin vaiheessa antautuu.
Siellä on tietenki ollu maalia keskiön ja kehien välissä, ehkä joku jopa valuma, roska yms. on ns. pehmeä vertaa alumiiniin, jossakin vaiheessa antautuu.
Ehkä?
Sen aika näyttää huomenna aamulla laitan uudet pultit kiinni ja pitänee toivoo parasta että kestää
Niin no, toinen vaihtoehto olis purkaa vanteet, puhdistaa liitospinnat ja kasata kunnolla uudelleen. Siis jos se yks vanne päästi jo ilmatkin pihalle niin onhan se aika epätodennäköistä että se alkais pitämään itsestään.
Niin no, toinen vaihtoehto olis purkaa vanteet, puhdistaa liitospinnat ja kasata kunnolla uudelleen. Siis jos se yks vanne päästi jo ilmatkin pihalle niin onhan se aika epätodennäköistä että se alkais pitämään itsestään.
Jep, oikeaoppisesti kumi ensin pois vanteelta, pintojen puhdistus, tiivisteliima kehien väliin ja kiristys ristiin ja momenttiin. Toki ruuvilukite pulteissa. Ja sama käsittely jokaiselle vanteelle.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
:think:think:think. Tuttu vaan sanoi että pultit oli löystyny jonka johdosta olis menny poikki ja yksi pultti oli menny pidempää poikki jonka takia ilmat tuli ulos.. Sanoi että pitäis riittää kun laittaa uudet pultit ja vetää ne lukiteliimalla ja momentilla kiinni. Poikkimenneissä pulteissa ei tota liimaa oltu käytetty.... Tässä on vielä sekin kiva homma kun tää helvetin työ haittaa harrastuksia ja auto pitäis tiistaihin mennessä saada taas ajoon .. Verkon painoks joutaa kohta noi
:think:think:think. Tuttu vaan sanoi että pultit oli löystyny jonka johdosta olis menny poikki ja yksi pultti oli menny pidempää poikki jonka takia ilmat tuli ulos.. Sanoi että pitäis riittää kun laittaa uudet pultit ja vetää ne lukiteliimalla ja momentilla kiinni. Poikkimenneissä pulteissa ei tota liimaa oltu käytetty.... Tässä on vielä sekin kiva homma kun tää helvetin työ haittaa harrastuksia ja auto pitäis tiistaihin mennessä saada taas ajoon .. Verkon painoks joutaa kohta noi
Comment