Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jarruista lisää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • samtheMan
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 4759
    • Tikkaslovakia

    Jarruista lisää

    Eli mistä löytäisi tietoa montako mäntää noissa E34:n M5 satuloissa lymyää?
    Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
    PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...43&hg=34&fg=05

    Yksihän niissä näyttäisi olevan.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • tmth
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 2194
      • Kangasala

      #3
      Yksi per puoli niissä on, ainakin noissa mitkä tuolla tallissa lojuu...

      F10 & R55
      ex:
      E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

      Comment

      • hencca
        BTCF Member
        • Jul 2002
        • 815
        • Hyvinkää

        #4
        Btw, asiasta kolmanteen
        Mikäköhän bemarilla oli 80-luvulla noihin yks mäntäsiin satuloihin, kun muissa saman ikäluokan tehottomammissakin autoissa oli 2-mäntäset tai enemmän satulat. Ilmeisesti saksalaiset insinöörit on suunitellut ne parhaiksi.
        Praise the lowered, go forth and modify

        Comment

        • NHB
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2003
          • 1120

          #5
          Ei ainoastaan 80-luvulla. Onhan vielä e46 M3:ssakin yksimäntäiset jarrut. Radalla autojaan enemmälti käyttävät pitävät niitä lähinnä vitseinä. Syynä lienee bemareiden ajodynamiikan optimointi ihan normaali liikenteeseen, johon kuluu jousittamattoman massan minimointi. Enemmät jarrumännät toisivat automaattisesti lisää painoa niihin jarruihin.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎