Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ohjauspyörän virheasento

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Masi
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 165
    • Helsinki

    Ohjauspyörän virheasento

    Eli mitä pystyy tekemään jos ratti osoittaa hieman oikealle vaikka renkaat ovat eteenpäin. Ratissa on turvatyyny joten en sitä itse voi irroittaa. Joutuuko menemään kiltisti merkkihuoltoon? Ja mistä moinen virheasento johtuu? Kai jollain joku juju on tuohon vai joutuuko tämän hyväksymään kuten käyrän peniksen.
    E32/2 M70B50 12/88 Bronzitbeige-metallic
  • BestMotorWith
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 382
    • Hämeenlinna

    #2
    Siihen on vaihdettu raidetangonpää ja sen jalkeen suuntauksessa ollu ratti vinossa. Eli käyt suuntauksessa ni homma kunnossa.
    If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

    http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

    Comment

    • Vanquish
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 1961
      • Hki

      #3
      tai sitten on joku pusla mennyt! Kun korjaa puslan, niin ratti oikenee samalla kun ei aiheudu voimia sivulle.

      Comment

      • sirkus
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 2195
        • kaustinen

        #4
        Niin ja jos rattia täytyy kääntää onnistuu se vaikka on airbag akunkenkä irti n5min ennen ku rupeet irrottamaan.
        Chrysler 300c crd touring 2010
        Daily driver
        Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
        Man cave on wheels
        Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
        Built not bought
        V8, only juice&milk come in 2 litres

        Kawasaki zzr1100 fighter


        Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

        Comment

        • Masi
          Bimmer Rookie
          • Jul 2004
          • 165
          • Helsinki

          #5
          Jep. Täytyykin yrittää noita keinoja. Jos tulee jollakin vielä jokin mieleen niin saa ehdottaa.
          E32/2 M70B50 12/88 Bronzitbeige-metallic

          Comment

          • Cunttory
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2004
            • 1772
            • Kuopio

            #6
            Anna sen ratin olla vaan siinä alkuperäisessä asennossa(1.vika vähemmän),tarkasta alusta ja käytä pyörien suuntauksessa.
            Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              #7
              Jokin syy tuolle ratin vinosssaolemiselle on. Toki se kannattaa selvittää ennenkuin teet ratinkeskityksen. Keskitys tehdään AINA toisenpuolen raidepäätä löyysäämällä ja toista puolta kiristämällä. Tämä tietenkin poistaa vain oireen, ei vikaa. Vian/oikeat kulmat saa selvitettyä vain käyttämällä auton nelipyöräsuuntauksella.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎