Oliskohan ideaa kerätä joku tietoiskumainen kokoelma eri vaihtoehdoista liittyen muiden kuin pintapeltien maalaamiseen, sisältäen myös sisälattian ja muita korin näkymättömiä osia?
Olen lueskellut ties kuinka montaa projektia ym ja niissä pyörii hirmu määrä erilaisia termejä, jotka eivät ainakaan meikäläiselle aukea. Kuten happokylpy, epoksi, happomaali, hammeri...jne. Mistä niitä saa, minkä nimistä kamaa etsiä hyllystä, mitä maksaa jne. Tietysti, jos minä olen ainut jolle nuo ovat hepreaa, niin ehkä tällä sitten ei ole tulevaisuutta.
Lopputulema voisi olla, että vaikka minä kokoan tähän eka postaukseen eri komponenttien maalauskokemuksia ihan tuotenimien ja ostopaikkojen kera.
Tai miksei myös toisinpäin, että tuotemerkki ja minkä maalaamiseen se käy.
Listan alku voisi olla vaikka (saa jatkaa):
Lohko
Pakosarja
Tukivarret ym. alustan osat
Jarrusatulat
Sisälattia ja muu korin sisäpuoli
Peltivanteet
Perä
Olen lueskellut ties kuinka montaa projektia ym ja niissä pyörii hirmu määrä erilaisia termejä, jotka eivät ainakaan meikäläiselle aukea. Kuten happokylpy, epoksi, happomaali, hammeri...jne. Mistä niitä saa, minkä nimistä kamaa etsiä hyllystä, mitä maksaa jne. Tietysti, jos minä olen ainut jolle nuo ovat hepreaa, niin ehkä tällä sitten ei ole tulevaisuutta.
Lopputulema voisi olla, että vaikka minä kokoan tähän eka postaukseen eri komponenttien maalauskokemuksia ihan tuotenimien ja ostopaikkojen kera.
Tai miksei myös toisinpäin, että tuotemerkki ja minkä maalaamiseen se käy.
Listan alku voisi olla vaikka (saa jatkaa):
Lohko
Pakosarja
Tukivarret ym. alustan osat
Jarrusatulat
Sisälattia ja muu korin sisäpuoli
Peltivanteet
Perä
Comment