Moro. Varmasti on ollut juttua tästä, mut en nyt löytäny, eli olisin kyselly näistä akuista jotka ovat mittaristossa (e28 535, jos nyt jotain välii). Mitä mittaristo tekee kun ne on loppu? Pitääkö Bemulta hakea uudet vai voiko sinne juottaa jotkut ladattavat patterit? kokemuksia? ohjeita? Kiitos
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mittaristosta jälleen
Collapse
X
-
Sinne kelpaa ihan tavalliset AA kokoset akut. Kannattaa kuitenkin ostaa sellaiset jossa on juottoa vartenliuskat päissä. Saa ainakin erityisestä akkukaupasta ja maksaa jokuset euron.
Mittariston purkaminen on helppoa ja akut on lopulta hyvin näkyvillä. Juotat vanhat irti ja irrotat niiden "telineet" niistä päistä. Juota uudet kiinni telineisiin ja telineet takasin piirilevylle. Akut kannattaa kiinnittää jollain siihen piirilevyyn. Itsellä on 2-puoleisella teipillä.
Muista ladata akut ennenkun laitat ne.E28 518i
Comment
-
-
Hehe. Hätä housuna menin jo ostamaan ne bmw alkuperäiset (11euroo) ja juotin ne kiinni lataamatta niitä. Myyjä kyllä väitti että ne olivat olleet latauksessa. Tuosta lämpömittarista viellä että se ei toimi aina. Eli kun lähtee ajelemaan niin se on alle asteikon ja sit se saattaa yhtäkkiä pompata ylös vähän yli puolen välin. ärsyttävää. voisko olla anturivika? liittimet anturin päässä?
Comment
-
-
Originally posted by 535iHehe. Hätä housuna menin jo ostamaan ne bmw alkuperäiset (11euroo) ja juotin ne kiinni lataamatta niitä. Myyjä kyllä väitti että ne olivat olleet latauksessa. Tuosta lämpömittarista viellä että se ei toimi aina. Eli kun lähtee ajelemaan niin se on alle asteikon ja sit se saattaa yhtäkkiä pompata ylös vähän yli puolen välin. ärsyttävää. voisko olla anturivika? liittimet anturin päässä?
Comment
-
-
Originally posted by Mikko IMuista ladata akut ennenkun laitat ne.
Oman auton kiekkamittarissa vaan on jotain ongelmia ja mietin voisko vika olla noissa akuissa, kun vaihdoin ne mutta en ladannut?Ehkä vielä joskus E30/E34/E39:think
Ex: E39 525iA -02 Touring, E30 316i -90
Comment
-
Comment