Originally posted by Laku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rekisterikilpien asennus tuontiautoon
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostEi pidä paikkaansa, yritys ei saa jaotella asiakkaita mutta jos tuota teippiä ei myydä kuin 100 m. rullassa niin näin saa myyjä tehdä ja jos ei ko. määrä kelpaa niin sille ei voi mitään.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Wurthin myyntipolitikkahan on aina ollut myynti ainoastaan "tiliasiakkaille".
Minua kiinnostaisi mikä paikka Tampereella myi kortilla maksettaessa ja oliko myytäessä käytössä joku "tili", josta asiakas tunnistettiin ja repäistiin loistavat alennusprosentit?''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
-
Originally posted by Pekuz View PostWurthin myyntipolitikkahan on aina ollut myynti ainoastaan "tiliasiakkaille".
Minua kiinnostaisi mikä paikka Tampereella myi kortilla maksettaessa ja oliko myytäessä käytössä joku "tili", josta asiakas tunnistettiin ja repäistiin loistavat alennusprosentit?
Olin myös siinä luulossa, että tiliasiakas olisi pitänyt olla. Kerran työasioilla sitten kyselin omiin hommiin tarvitsevani kilkkeitä ja myyjä ystävällisesti valisti, että voit ostaa myös omalla kortilla. Kun sitten myöhemmin menin tarvikkeita tilaamaan, en maininnut mitään firmaa saati ostanu mitään työpaikalleni samalla reissulla. Eli täysin yksityishenkilönä ostin. Enkä käy niin usein, että minut muistettaisiin.
Comment
-
-
Tuossa on myös 3M Dual Lockia vastaava tuote: http://www.clasohlson.com/fi/Tarranauha-Duotec/34-4682
Comment
-
Comment