Announcement

Collapse
No announcement yet.

lähteekö liimatakalasi ehjänä irti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • larmatin
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 1118
    • Perttula

    lähteekö liimatakalasi ehjänä irti?

    miten on? irtooko ehjänä vai hajooko?

    siis jos ammatti mies ottaa irti
  • ice-cube
    Bimmer Rookie
    • Mar 2003
    • 193
    • Waasa

    #2
    sahaamalla lähtee ehjänä... ainaki volvo farkusta otettiin etulasi irti ja ehjänä pysy

    Comment

    • Redain
      Bimmer Fanatic
      • May 2004
      • 506
      • Turku

      #3
      saa sen mattopuukon terällä ihan hienosti ja helposti mut siinä voi mennä monta mattopuukon terää...
      Verhoilutyöt, vikakoodin luenta, hiekkapuhallustyöt Turku, Rauma seudulla. Yhteydet yv tai Redain(at)gmail.com

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #4
        Ammattimies kiepasee sen irti kymmenessä minuutissa ja taatusti ehjänä. Ei todellakaan kannata itse alkaa "nysväämään".

        Comment

        • larmatin
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 1118
          • Perttula

          #5
          Originally posted by Hemi
          Ammattimies kiepasee sen irti kymmenessä minuutissa ja taatusti ehjänä. Ei todellakaan kannata itse alkaa "nysväämään".

          siis kuten ekassa viestissä luki "jos ammatti mies ottaa irti"

          elikkä pitäisi lähteä helposti. kiitos

          Comment

          • sirkus
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2004
            • 2195
            • kaustinen

            #6
            Hae vaikka laseja asentavasta liikkeestä sellasta irrottamiseen tarkoitettua lankaa jolla sahataan se irti. Lanka vaan sieltä liimasta läpi ja esim puu kapulat päihin ja sahaa pois kaveri on hyvä olemassa.
            Chrysler 300c crd touring 2010
            Daily driver
            Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
            Man cave on wheels
            Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
            Built not bought
            V8, only juice&milk come in 2 litres

            Kawasaki zzr1100 fighter


            Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

            Comment

            • petteriu
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 1164
              • Pori

              #7
              Originally posted by larmatin
              miten on? irtooko ehjänä vai hajooko?

              siis jos ammatti mies ottaa irti
              Jos ammattilainen asialla (autolasiliike), niin todennäköisesti saa ehjänä irti. Varmuutta tuohon ei varmaan voi taata !
              Ne kumilistat/tiivisteet joutunee silti uusimaan, koskapa ovat usein liimalaseissa kertakäyttöisiä.

              Petteri
              BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                #8
                Ei pidä paikkaansa. Lasi ensinnäkin lähtee ammattilaisen irroittaessa TAATUSTI ehjänä irti. Toisekseen jos lasin irroittaa ammattilainen(eikä siis yritetäkkään irroitusta räpeltää millään kitaran kielellä jolloin listoitus on joka tapauksessa uusittava), säästyy myös reunalistat uudelleen käytettäviksi.
                Toisaalta, onnea vaan mikäli joku aikoo saada mattopuukolla ja/tai kitarankielisahauksella takalasin ehjänä irti e36:sta?

                Comment

                • _riskus
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2005
                  • 102

                  #9
                  paljonkohan muuten maksais lasien tiivisteiden vaihto vannetiivisteistä liimalaseihin.... vuotaa noi e30 lasien tiivisteet... :(

                  Comment

                  • seidltuning
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2002
                    • 1941
                    • Vantaa

                    #10
                    Toisaalta, onnea vaan mikäli joku aikoo saada mattopuukolla ja/tai kitarankielisahauksella takalasin ehjänä irti e36:sta?[/QUOTE]

                    no ekaa kertaa kokeiltiin ja helposti lähti ehjänä ja otettiin pianolangalla
                    auto e36 sedan
                    G30 530e Sedan
                    E30 325i Cabriolet

                    Comment

                    • Scitso
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2002
                      • 2817
                      • Kuusankoski

                      #11
                      Originally posted by _riskus
                      paljonkohan muuten maksais lasien tiivisteiden vaihto vannetiivisteistä liimalaseihin.... vuotaa noi e30 lasien tiivisteet... :(
                      Kyselin noita niin tiiviste makso reilun 70e ja lasi 94e
                      E34 525i Touring -96 "Iris"
                      E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
                      E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
                      E46 328ia Sedan -98 "HOI"
                      E61 530d Touring -04

                      ex. E39 520ia Touring -98
                      ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
                      ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
                      ex. E28 520i -82

                      Comment

                      • Mr. Z
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2003
                        • 943
                        • Manse

                        #12
                        Originally posted by Hemi
                        Ei pidä paikkaansa. Lasi ensinnäkin lähtee ammattilaisen irroittaessa TAATUSTI ehjänä irti. Toisekseen jos lasin irroittaa ammattilainen(eikä siis yritetäkkään irroitusta räpeltää millään kitaran kielellä jolloin listoitus on joka tapauksessa uusittava), säästyy myös reunalistat uudelleen käytettäviksi.
                        Toisaalta, onnea vaan mikäli joku aikoo saada mattopuukolla ja/tai kitarankielisahauksella takalasin ehjänä irti e36:sta?
                        Tampereen Tuulilasimyynnin asentaja ainakin sanoi, että tarvitsee listat vaihtaa. Saa kuulemma sen verran yleensä siipeen että eivät säily hyväkuntoisina/priimalaatuisena. Tiedä sitten puhuuko paskaa..
                        E38 740ia
                        E39 530 dAT
                        ex. E34 520i sedan
                        ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
                        ex. E36 325i sedan
                        ex. E36 328i touring
                        ex. E36 318 iS qp
                        ex. E36 325i qp -R.I.P-
                        ex. E21 320i sedan
                        ex. E30 318i sedan
                        ex. E3 2500 sedan

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          #13
                          Ammattimies saa ne kyllä ehjänä. Mieluusti toki vaihtavat uudet jos artisti maksaa...ei siinä mitään.

                          Comment

                          • seidltuning
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2002
                            • 1941
                            • Vantaa

                            #14
                            ainii ollaa kahdesta irroitettu ehjänä ja molemmissa oli jo valmiiksi listat pikkasen palasina
                            G30 530e Sedan
                            E30 325i Cabriolet

                            Comment

                            • jakeboss
                              Bimmer Rookie
                              • Jan 2004
                              • 155
                              • hamina

                              #15
                              Originally posted by seidltuning
                              ainii ollaa kahdesta irroitettu ehjänä ja molemmissa oli jo valmiiksi listat pikkasen palasina
                              joo niin ollaan irotettu kahesta e36:sessta takalasi ja toisesta eli mun vehkeestä myös tuulilasi, ehjänä läks kaikki lasit. mattoveitellä vaan reikä ja piano lanka läpi kapulat päihin ja sahaamaan. loppumetreillä toinen pitää/painaa vähän laisia ettei se hyppää silmille.

                              ne listat ei nyt muistaakseni hirveästi maksannu. jos ne nyt paskaks sattuu meneen.
                              BMW E3six 325i sp-edition by jakeboss

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎