Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 M-tech II etupuskuri

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Amigo
    Bimmer Rookie
    • Dec 2012
    • 167
    • Turku

E46 M-tech II etupuskuri

Mistä olette noita tilailleet? Pitääkö olla alkuperäinen että kestää ja istuu hyvin, vai riittääkö ns. ebay-laatu?

Tuolta olen miettinyt tilata niin saa samalla maalattuna: http://www.tuningdesign.net/product/...-ii-etupuskuri. Toki ebaykin on noita pullollaan.

Kokemuksia?
    Last edited by Amigo; 02-01-2015, 15:09.
    E46 328ci
  • ///JATKE
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2013
    • 377
    • Nokia

Tutun Fl toukassa tuollainen. Ei istu. Ei autoon eikä osat puskuriin.
    E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
    Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/

Comment

• suhonen
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2012
      • 540
      • Nokia

Itse kävelisin lähimmälle marmorille, ja sieltä tilaukseen orkkis. Maksaa muutaman euron enemmän mutta säästyy suurelta vaivalta. Itse ostin kerran tarvikkeena ja sopivuus oli todella surkea. Toki niissäkin on varmasti isojakin eroja, mutta itse päädyin orkkikseen enkä ole katunut päätöstä vaikka sillä hinnalla olis saanu kaks tarvike puskuria.
      BMW F21 120D M-perfomance

Comment

• MNi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2008
        • 3143
        • Tampere

Kysy tarjous myös Pielmeierilta ja katso osien hintaa myös Genuine Partsilta. Voi tulla edukkaammaksi kuin marmorilta. Itse en edes harkitsisi tarviketta.

Tuolla on juttua aiheesta, itse vaihdoin särkyneen M-Sport II tilalle samanlaisen joten retrofittiä varten joutuu säätämään ehkä. About samat osat sinnekin tulee: KLIK.

Eli sisäloksun etuosaa, jarrujen tuuletusohjureita, yms muovinpalaa saa tilata aika läjän. Mutta itsellä ainakin orkkisosat sopivat nätisti paikalleen. Pikkasen saa hakea oikeaa korkeutta, tässä kohtaa apukädet auttaa. Muuten ei ollut ongelmia.

Comment

• Amigo
          Bimmer Rookie
          • Dec 2012
          • 167
          • Turku

Kiitoksia vastauksista, rupean metsästämään orkkispuskuria jostain
          E46 328ci

Comment

• Anttu_
            Newbiemmer
            • Jan 2015
            • 13
            • Mustasaari

Enpä löytäny sopivampaa topicia, enkä viittiny pikasta kysymystä varten alottaa uutta.
            Joten siis itellä meni pienessä onnettomuudessa rikki se "sisempi" muovi etupuskurin ja renkaan välistä. Eli siis tämä osa jossa juurikin ulkolämpötilan anturi ja etusumuvalo on kiinni. Täysin pirstaleiks meni.
            Löytyykö ko. osa tarvikkeena? vai onko nää aina puskurikohtaisia?
            Kyseessä siis -03 e46 touring
            Kiitos ja anteeks

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎