Tai ollaksemme tarkkoja, mallimerkintä (520i) saa jäädä, mutta sen eteen vitsiniekkamaisesti pistetty ///M sai lähteä ja siitä jäi ikävä jälki takakonttiin. En nyt puhu maalin värierosta tai samanlaisesta sameasta tahmeasta liimapinnasta kuin mitä hintalapuista jää cd-levyjen kansiin, vaan ihan karusti kovasta ja karkeasta jäljestä, jota merkin (rasvainen?) liimamönjä jätti takakonttiin. Raaputtaminen olisi luonnollinen reaktio mutta auto ei ole näillä rahavaroilla ihan hetkeen menossa maalattavaksi, niin sitäkään en viitsisi tehdä pintaa suojellakseni.
Jossain jenkkifoorumilla suositteli useampikin WD-40stä, mutta sen vaikutus oli aika olematon. Kertokaapa konkarit, millä te olette merkkinne poistaneet?
Jossain jenkkifoorumilla suositteli useampikin WD-40stä, mutta sen vaikutus oli aika olematon. Kertokaapa konkarit, millä te olette merkkinne poistaneet?
Comment